شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00

انعقاد قرارداد آبفای استان با خیّر آبرسان « حاج علی‌اکبر ابراهیمی»

مجمع خیرین آبرسان استان همدان موفق به رایزنی و عقد قرارداد با  علی اکبر ابراهیمی، پدر آبرسان کشور شد.

 
مجمع خیرین آبرسان استان همدان موفق به رایزنی و عقد قرارداد با  علی اکبر ابراهیمی، پدر آبرسان کشور شد.  
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ علی صبری نماینده آقای ابراهیمی در کشور و علی نادری نماینده ایشان در سپاه استان، طی سه روز همراهی با اعضای مجمع خیّرین آبرسان استان و مدیران شهرستان‌ها از 59 روستای استان بازدید کردند که در نهایت آبرسانی به 54 روستا، مورد تایید آن‎ها واقع شده است.  
 با جمع‌بندی نماینده آقای ابراهیمی، تفاهم نامه‌ای توسط شرکت آب و فاضلاب استان و نماینده‌ی این خیّر، منعقد شد. این قرارداد برای آبرسانی به 54 روستای محروم استان است و بر اساس آن، 46 هزار و 150 متر لوله جهت اصلاح و توسعه خط انتقال و هزینه ساخت 15 باب مخزن باحجم های 10 تا 30 متر مکعب، توسط این خیِّر نیک اندیش، تامین گردد. 
در این تفاهم نامه آبرسانی به 10 روستا از شهرستان کبودراهنگ با 12هزار و ۴۰۰ متر لوله و یک مخزن 20 متر مکعبی، سه روستا با 3500 متر لوله  در شهرستان رزن، چهار روستا با سه هزار متر لوله و سه مخزن 10 متر مکعبی در شهرستان درگزین، 10 روستا با شش هزار و 7۵۰ متر لوله و چهار مخزن در شهرستان فامنین، چهار روستا با سه هزار و ۵۰۰ متر لوله و یک مخزن در شهرستان همدان، پنج روستا با دو هزار و ۸5۰ متر لوله و سه مخزن در شهرستان ملایر، هشت روستا با چهار هزار و 4۵۰ متر لوله گذاری و یک مخزن 30 متر مکعبی درشهرستان نهاوند، سه روستا با سه هزار و ۹۰۰ متر لوله و سه  مخزن در شهرستان تویسرکان و روستای رسول آباد شهرستان بهار با 1000 متر لوله و در نهایت شش روستا در اسدآباد با چهار هزار و 800 متر لوله،  مورد تبادل قرار گرفت. 
 
در پایان، جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت، اعضای مجمع خیّرین آبرسان استان و نمایندگان این خیّر در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار و مقرر شد، قرارداد نهایی ارسال و عملیات اجرایی این پروژه ها در استان آغاز شود.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x