شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب روستای «آبرومند»

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب روستای «آبرومند»

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب روستای «آبرومند» خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی تصفیه خانه فاضلاب روستای «آبرومند» خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر پیرامون تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید «آبرومند» از توابع شهرستان بهار، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به ساخت این پروژه، شش میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و این پروژه در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بختیاری‌فر تصریح کرد: ‌حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه لازم است و اگر اعتبارات در زمان معین به پروژه تصفیه خانه فاضلاب کرفس اختصاص پیدا کند، این تصفیه‌خانه سال 1403 بهره برداری می‌شود.
وی در رابطه با جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری سال 1395  جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در این روستا، هزار و 745 نفر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تصفیه فاضلاب از جمله مقوله‌های مهمی است که ضرورت آن با افزایش جمعیت مشخص شد زیرا افزایش جمعیت و به تبع آن گسترش صنایع و کارخانه‌ها منجر به افزایش آلودگی محیط زیست شد و بعد از آن، جوامع به دنبال راه‎های جمع آوری و تصفیه فاضلاب بودند که با این کار، از گسترش آلودگی در جوامع انسانی و محیط زیست جلوگیری و آب حاصل از تصفیه فاضلاب به طبیعت برگردانده شد.
 در پایان، بیان کرد: دو تصفیه خانه فاضلاب روستایی «ارزانفود» و «سیمین» در استان فعال هستند و در حال ساخت و تکمیل پنج تصفیه خانه دیگر در روستاهای «ابرو» در شهرستان همدان، «حسین آباد ناظم»در شهرستان ملایر، «کرفس» در شهرستان درگزین، «آبرومند» در شهرستان بهار و «یلفان» در شهرستان همدان هستیم.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x