شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00

سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان همدان معرفی شد

محمد صادقی‌مهر به عنوان سرپرست جدید معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان معارفه شد.

محمد صادقی‌مهر به عنوان سرپرست جدید معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان معارفه شد. 

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان،  محمد صادقی‌مهر روز یکشنبه یکم بهمن‌ماه به عنوان سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان همدان معارفه و حمیدرضا نیکداد که پیشتر مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت، بازنششته و مورد تقدیر قرار گرفت.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حمیدرضا نیکداد، اظهار کرد: موفقیت شرکت آبفای استان همدان به یک فرد متکی نیست بلکه همه موفقیت‌های به دست آمده، حاصل تلاش و اقدامات گروهی است و این امر همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

بختیاری‌فر تصریح کرد: سال گذشته و در جریان تنش آبی استان، همه‌ی همکاران ما در صنعت آبفا برای غلبه بر چالش‌ها و نیز پیشبرد اهداف شرکت، متعهدانه و خالصانه تلاش کردند و همین موضوع موجب شد تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم. 

 وی تعامل واحدها و بخش های مختلف شرکت و همکاری را عامل رفع مشکلات دانست و توضیح داد: این تعامل و همکاری در زمینه انجام  فعالیت‌های مختلف در شرکت، باعث ارائه خدمت مطلوب به شهروندان می‌شود. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکرد معاونت بهره برداری و توسعه آب و عملکرد حمیدرضا نیکداد، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همدان، ظرفیت بسیار خوبی از نظر نیروی انسانی دارد و به همین دلیل امیدواریم با اتکا به تجربه و تخصص ارزشمند آنان، خدمت‌رسانی را به بهترین نحو انجام دهیم.
 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x