شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون آب و فاضلاب همدان خبر داد:اصلاح شبكه فاضلاب آرامگاه بوعلي تا ميدان جهاد

معاون آب و فاضلاب همدان خبر داد:اصلاح شبكه فاضلاب آرامگاه بوعلي تا ميدان جهاد

--

 معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب همدان گفت: برنامه بعدي شركت اصلاح و توسعه شبكه فاضلاب آرامگاه بوعلي تا ميدان جهاد است كه بعد از اتمام خيابان شريعتي انجام مي‌شود.
حميدرضا نيكداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اين كه هر سال با افزايش تدريجي جمعيت و همچنين قدمت فاضلاب‌روها در مناطق مختلف اصلاح و توسعه شبكه‌هاي فرسوده فاضلاب شهر همدان در دستور كار قرار گرفت و اكنون در حال انجام است.
وي با بيان اينكه اصلاح شبكه فاضلاب چهارراه شريعتي به سمت ميدان امام خميني(ره) در سال گذشته با موفقيت انجام شد، افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته توسط شركت اصلاح شبكه فاضلاب چهارراه شريعتي به ميدان شريعتي از چهارم ارديبهشت ماه سال جاري شروع شده است.
معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب همدان ادامه داد: طول اجرايي اين طرح در فاز 1 از سمت چهارراه شريعتي به سمت ميدان شريعتي كه 700 متر است، لوله‌گذاري مي‌شود و فاز 2 اين طرح نيز فعلا در برنامه كاري ما نيست.
وي با بيان اينكه پيش‌بيني مي‌شود در فاز نخست طرح 240 ميليون تومان هزينه شود، تصريح كرد: براي انجام اصلاح و توسعه شبكه فاضلاب چهارراه شريعتي به سمت ميدان شريعتي 30 روز كاري لازم است كه تاكنون از 30 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.
نيكداد با بيان اينكه برنامه اصلاح شبكه و توسعه آنها در برنامه كاري شركت قرار دارد، افزود: با توجه به اينكه بسياري از خيابان‌ها شبكه مدرن ندارند، در قالب توسعه براي آنها برنامه‌ريزي صورت مي‌گيرد و به تناسب اعتبارات و اخذ مجوز از شهرداري انجام مي‌شود.
وي ابراز داشت: برنامه بعدي شركت اصلاح و توسعه شبكه فاضلاب آرامگاه بوعلي تا ميدان جهاد است كه بعد اتمام خيابان شريعتي انجام مي‌شود.
معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب همدان با اشاره به خيابان‌هايي كه اصلاح شبكه در آنها صورت گرفته است، خاطرنشان كرد: خيابان تختي، خيابان بوعلي تا ميدان امام و خيابان ميرزاده عشقي تا چهارراه پاستور انجام شده است و خيابان شريعتي نيز رو به اتمام است چرا كه بخشي از آن در سال گذشته انجام شده است.
وي در پايان افزود: با تأسيس شركت‌هاي آب و فاضلاب شهري با ساختار غير دولتي و غير متمركز رخداد مهمي در عرصه مديريت كشور به وجود آمده به گونه‌اي كه با اصلاح و توسعه شبكه‌هاي فاضلاب شهري در شهرهاي مختلف كمك قابل توجهي به جمع‌آوري فاضلاب‌ها شده است.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x