یکشنبه 07 مرداد 1403 00:00:00

نشست بصیرت و هم‌افزایی کارکنان آبفا در انتخابات

به همت دفتر حراست و امور محرمانه، نشست بصیرت و هم‌افزایی کارکنان آب و فاضلاب استان همدان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در نشست بصیرت و هم‌افزایی برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شرکت کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: انتخابات عرصه نبرد جبهه حق و باطل است و ما با انتخابات برای حل مشکلاتمان قدم برمی‌داریم چون تجربه دنیا نشان می‌دهد هیچ مشکلی با تحریم انتخابات حل نمی‌شود. 

حسن رضانیا در این نشست، اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ با توجه به موقعیتی که در آن قرار دادیم، حتما جهاد است و امروز زمان برآورده شدن آرزوی افرادی است که دوست داشتند در راه خدا جهاد کنند‌. انتخابات عرصه نبرد جبهه حق و باطل است. امروز بر پایه آموزه‌های قرآنی در روز سختی قرار داریم و در این موقعیت باید پای آرمان‌های کشور و حرف ولی بایستیم. 

رضانیا با تاکید بر مطالعه تاریخ، تصریح کرد: ما باید نسبت به موضوعات سیاسی و تاریخی، آگاه باشیم تا یک فرد قلدر و بی‌سواد مانند رضا پهلوی را حاکم ما نکنند. 

وی ادامه داد: امروز انتخابات ما عرصه جنگ واقعی با نظام معاندی است که نمی‌تواند رشد و پیشرفت ملت ما را ببیند. این کشورها با ملت ما مشکل دارند و دوست ندارند ملتی با این پیشینه تمدنی را ببینند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه هر ایرانی با غیرتی باید نسبت به این حکم جهاد و شرکت در انتخابات تامل کند، عنوان کرد: آدم عاقل مگر به حرف دشمن گوش می‌دهد؟ مشکلاتی در کشور وجود دارد و هیچکس آن را انکار نمی‌کند اما ما دستاوردهای بسیاری داشتیم.

رضانیا با اشاره به اینکه حداقل ۶۰ سال طول کشیده تا کشورهای دیگر از قله فلاکت و بدبختی و با فشار بر کشورهای مظلوم خود را بالا کشیدند، اظهار کرد: ما در این ۴۵ سال رسیدیم به جایی که این کشورها وحشت کردند. الان جای توقف و تردید نیست. ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها را قبول داریم اما ریل‌گذاری ما درست است.

وی با بیان اینکه ملت انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: مردم از شکم‌سیری انقلاب نکردند و وضعیت نابسامانی داشتند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان ادامه داد: دشمن دیگر نمی‌تواند از گزینه نظامی استفاده کند چون ما به قدرت بازدارندگی نظامی، قدرت علمی و قدرت فناوری رسیدیم.

محمود قاسمی، استاد دانشگاه در این نشست، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در کشور ما سوریه‌سازی کند و ما برای مقابله با این امر باید دو قدرت سخت و نرم داشته باشیم.

قاسمی تصریح کرد: ماقدرت سخت که شامل قدرت‌های نظامی است را داریم اما اگر قدرت نرم که شامل مشارکت و حضور مردم است را نداشته باشیم، نمی‌توان به ابزار نظامی دلخوش کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم قدرت نرم حاکمیت است، مطرح کرد: رای ویترین نظام است و ربطی به راست و چپ ندارد بنابراین ما باید کاری کنیم که امنیت کشور آسیب نبیند.

این استاد دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: رای، اعتبار بین‌المللی ما را بالا می‌برد و اگر رای ندهید و در انتخابات مشارکت نداشته باشید، خودتان ضرر می‌کنید.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x