شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00

تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر استفاده از شیوه های جدید اطلاع رسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تغییر روش‌های اطلاع‌رسانی و استفاده از شیوه‌های تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای حوزه‌ی آب و فاضلاب استان، به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر روز دوشنبه 7 خردادماه در دیدار با رابطین روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان‌های استان، اظهار کرد: روابط عمومی، ویترین هر سازمانی است و ما باید تلاش کنیم تا اقدامات و زحمات همکارانمان به بهترین نحو را اطلاع‌رسانی کنیم.

بختیاری‌فر تصریح کرد: آبرسانی از سد تالوار به همدان، از خدمات دولت سیزدهم و یادگار شهید جمهور است که شرکت آب و فاضلاب نیز ایثارگرانه در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام داد، بنابراین همکاران ما در روابط عمومی باید کارهای بزرگی که در حوزه آبرسانی انجام شده را برای مخاطبین، تبیین و تشریح کنند.

وی خاطرنشان کرد: روش‌های قدیمی در اطلاع‌رسانی مؤثر نیست و در این زمینه باید از شیوه‌های اثرگذار و رسانه‌هایی استفاده شود که در میان مردم، تأثیرگذار هستند.  

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x