چهارشنبه 06 تیر 1403 00:00:00

اصلاح شبکه‌ فرسوده‌ی آب در روستای محرا ملایر با کمک پدر آبرسان ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح یک کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده‌ی روستای محرا در شهرستان ملایر با لوله‌های اهدا شده از طرف پدر آبرسان ایران، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: روستای محرا به علت فرسودگی شبکه آبرسانی دارای مشکلات عدیده ای بود که در این مرحله از کار با تعویض و استانداردسازی بیش از یک کیلومتر از شبکه آبرسانی روستا با لوله‌های پلی اتیلن به قطر 63 و همچنين اصلاح انشعابات مشترکین، بخش قابل توجهی از مشکلات آبرسانی به این روستا برطرف شد.

بختیاری‌فر تصریح کرد: این پروژه با اعتباری در حدود 250 میلیون تومان اعتبار از محل منابع جاری شرکت و همچنین لوله‌های اهدایی توسط حا ج اکبر ابراهیمی در مدت زمان کوتاهی اجرا شد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: به دليل قدمت و فرسودگي بالاي شبکه‌ي آب در بیشتر مناطق روستایی و ايجاد شکستگي مکرر لوله‌هاي آب در اين نواحي، اقدام براي تعويض لوله‌هاي فرسوده مي‌تواند گام موثري در پيشگيري از هدر رفت آب باشد به همين دلیل تعویض و اصلاح شبکه فرسوده يکي از اولويت‌هاي این شرکت است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی شهید جمهور تامین آب شرب سد اکباتان دولت سیزدهم مدیریت تنش آبی رزن تور رسانه ای ابفای تویسرکان بازدی خبری
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x