سه شنبه 29 خرداد 1403 00:00:00
تدارک برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه برای هفته‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب در همدان

تدارک برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه برای هفته‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب در همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه برای هفته‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب در استان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر تصریح کرد: امسال هم 25 تا 31 خردادماه، هفته‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب با شعار " آب محور امنیت و ضامن توسعه"  نامگذاری شده است که به همین مناسبت بیش از 20 عنوان برنامه برای این هفته در استان همدان، برنامه ریزی شده است. 

بختیاری‌فربا بیان اینکه  ضرورت استفاده صحیح ار منابع آبی کشور و آموزش مردم به عنوان مصرف کنندگان آب شرب از وظایف شرکت‌های آب و فاضلاب است، تصریح کرد: ما در انجام و اجرای طرح‌های مختلف برای ایجاد انگیزه بین مصرف‌کنندگان به منظور کاهش مصرف آب، وظایف مهمی را بر عهده داریم و از جمله راهکارهای مهمی که هر ساله برای جلب توجه عمومی به مدیریت بهینه مصرف آب و ضرورت صرفه‌جویی اجرا می‌شود، برگزاری برنامه‌های توجیهی در هفته صرفه‌جویی مصرف آب است. 
وی با اشاره به روزشمار این هفته، مطرح کرد: 25 خردادماه روز «آب، ارزش های دینی و ملی»، 26 خردادماه روز «خانواده، فرهنگ و مدیریت مصرف»، 27 خردادماه روز «آب، رسانه و افکارعمومی»، 28 خردادماه روز «پساب، صنعت و محیط زیست»، 29 خردادماه روز «آب، اقتصاد و بهره وری»، 30 خردادماه روز «آب، عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی» و 31 خردادماه روز «آب و آموزش شهروندی» نام‌گذاری شده و برنامه‌های ما نیز بر اساس این روزشمار است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه اقدامات متنوعی برای این هفته در استان همدان، برنامه‌ریزی شده است، مطرح کرد: تلاش ما بر این بوده برنامه‌های متوعی برای تا تمام اقشار جامعه، شامل؛ بانوان شاغل و خانه‌دار، کودکان، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و اصحاب محترم رسانه، داشته باشیم. 

بختیاری‌فر در پایان، خاطرنشان کرد: سخنرانی مدیران امور آبفا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، انتخاب سفیران آب در حوزه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری و کودکان، انتشار مطالب آموزش همگانی و مدیریت مصرف در رسانه‌ها، برگزاری تور رسانه‌ای و نشست خبری و برگزاری پویش‌های مردمی، در این هفته برنامه‌ریزی شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی شهید جمهور تامین آب شرب سد اکباتان دولت سیزدهم مدیریت تنش آبی رزن تور رسانه ای ابفای تویسرکان بازدی خبری شطرنج شهر سرکان آبفای تویسرکان امور بانوان
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x