شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00

حرکت اتوبوس سیار «همیاران آب» در شهر همدان

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از حرکت اتوبوس سیار «همیاران آب» و اجرای برنامه‌های آموزشی در سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ مسعود دلاوری در توضیح این خبر، اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و همزمان با عید سعید قربان، اتوبوس سیار "همیاران آب" با اجرای برنامه‌های شاد و آموزشی با موضوع مدیریت مصرف آب در سطح شهر همدان، تردد و در این راستا برنامه‌هایی برای کودکان شهر همدان اجرا کرد.  

دلاوری با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد توسط گروه عمو حمید در این اتوبوس، تصریح کرد: اتوبوس سیار «همیاران آب» با همکاری شهرداری همدان،  ضمن تردد در خیابان‌ها و معابر برای آگاه سازی عمومی در خصوص فرهنگ بهینه مصرف آب از ساعت 10 صبح با اجرای برنامه‌هایی با موضوع مصرف بهینه آب برای کودکان و خانواده ها از محل بلوار ارم کار خود را آغاز و با حضور در میدان آرمگاه بوعلی، میدان سنگ شیر، میدان باباطاهر، شهرک بهشتی، شهرک مدنی و شهرک فرهنگیان در ساعت 18 به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۲۵ تا ۳۱ خرداد، هفته‌ صرفه‌جویی در مصرف آب با شعار آبمحور امنیت و ضامن توسعه است و این برنامه در راستای فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان در این هفته، برنامه‌ریزی شده بود. 

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x