شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
پیشرفت 90 درصدی کلکتور اصلی فاضلاب در بلوار 9 دی شهر همدان

پیشرفت 90 درصدی کلکتور اصلی فاضلاب در بلوار 9 دی شهر همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 90 درصدی کلکتور اصلی فاضلاب در بلوار 9 دی شهر همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: اصلاح شبکه فاضلاب از میدان آتش‌نشانی تا دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در حال اجراست و تا الان بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیاری‌فر با بیان اینکه خط اصلی انتقال فاضلاب در خیابان 9 دی اجرا شده و در حال اتصال خطوط فرعی در کوچه‌های این خیابان به شبکه ی اصلی بلوار هستیم، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه از 400 متر لوله پلی‌اتیلن دوجداره‌ به قطر هزار میلی‌متر در خط انتقال اصلی بلوار استفاده شده و حدود 100 متر لوله فرعی با قطر 250 میلی‌متر برای اتصال کوچه‌های منتهی به خط اصلی، در حال اجراست.

وی با اشاره به مبلغ این پروژه، توضیح داد: پنج میلیارد و 400 میلیون تومان، مبلغ اولیه این پیمان است و با احتساب هزینه لوله مبلغ کار اجرا شده بالغ بر هفت میلیارد تومان می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان، خاطرنشان کرد: تاکنون 50 انشعاب در این پروژه، به روزرسانی و به شبکه جدید، متصل شده است.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x