شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00

کنترل کیفیت آب شرب توسط  مرکز پایش آبفای استان همدان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کنترل بهداشت آب شرب شبکه‌های توزیع  و مخازن هیئات مذهبی و موکب‌ها توسط  کارکنان شرکت آبفای استان همدان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: از روز 24 تا 26 تیرماه، 837 مورد آزمون کلرسنجی از آب شرب هیئات مذهبی و موکب‌ها و موکب‌ها و 3778 مورد کلرسنجی در شهرها و روستاها از شبکه توزیع آب شهرها و روستاها در سطح استان همدان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: همکاران ما در مراکز پایش و کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان همدان، با اجرای طرح شبانه روزی کنترل کیفیت بهداشتی آب در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و مواکب از سلامتی آب مورد استفاده، اطمینان پیدا کردند.


بختیاری‌فر تصریح کرد: کنترل کیفیت آب همواره در دستور کار ما قرار دارد و در روزهای عزاداری ماه محرم نیز آب توزیعی در موکب‌های پذیرایی، مساجد و حسینیه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و این پایش، ادامه دارد. 
وی در پایان با بیان اینکه حفظ سلامت مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: توضیحات لازم در خصوص بهداشت آب و احتمال انتقال بیماری از طریق آلودگی آب به موکب داران و هیات های مذهبی استان همدان، ارائه شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x