شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
آبرسانی به 23 هزار نفر از ساکنین روستاهای استان همدان در بهار 1403

آبرسانی به 23 هزار نفر از ساکنین روستاهای استان همدان در بهار 1403

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به 23 هزار و 979 نفر از ساکنین روستاهای استان در بهار 1403 با اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر در توضیح این خبر، اظهار کرد: تعدادی از روستاهای کشور به دلایل متعددی از دسترسی به آب سالم و پایدار محروم مانده بودند که وزارت نیرو برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها اقدامی جهادی را با عنوان جهاد آبرسانی آغاز کرد و از ابتدای شروع پروژه در روزهای پایانی سال 1400 تا به امروز، اقدامات لازم برای آبرسانی به روستای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع)، انجام شده است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه ما همواره از استان‌های برتر در اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی هستیم، تصریح کرد: در بهار سال جاری، آبرسانی به 21 روستا انجام شده و 23 هزار و 979 نفر در قالب 7699 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، بهرمند شدند.

وی ادامه داد: روستای ملاولی در شهرستان اسدآباد، روستاهای سنگ سفید، زاغه، دستجرد، مالک اشتر، حصار قره‌باغی، رسول آباد سفلی و گنده‌جین در شهرستان بهار، روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان، روستای جربانلو در شهرستان رزن، روستاهای تجرک و قشلاق در شهرستان فامنین، روستاهای چالو و عظیم دره در شهرستان کبودراهنگ، روستاهای کرک سفلی و شیراوند در شهرستان نهاوند و روستاهای چشین، ارزانفود، حیئره بالای شهر و سیمین ابرو در شهرستان همدان در بهار 1403 آبرسانی شدند تا مشکلی برای تأمین آب شرب در تابستان، نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: آبرسانی به این روستاها از طریق؛ بهسازی چشمه، اجرای خط انتقال، ساخ مخزن، ساخت ایستگاه پمپاز و اصلاح شبکه توزیع، انجام شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x