شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مراسم گرامي داشت روز ملي جوان و اعياد شعبانيه

مراسم گرامي داشت روز ملي جوان و اعياد شعبانيه

--

به مناسبت ميلاد حضرت علي اكبر (ع) روز ملي جوان و اعياد مبارك شعبانيه مراسم جشني در تالارآب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اين مراسم  با استقبال گرم همكاران و خانواده ي محترمشان روبرو شد .در اين آئين مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان همدان به همراه معاونان ايشان نيز در جمع خانواده همكاران حضور داشتند ضمن تبريك اعياد شعبانيه  به ارائه راهكارهايي در جهت استفاده از زمان براي پيشبرد اهداف شخصي وسازماني پرداختند.
مهندس عزالدين با اشاره به اهميت زمان در دنياي امروز جوانان را جهت استفاده مطلوب از وقت و مقابله با تهديدهاي پيش رو براي از بين رفتن زمان توصيه كردند. ايشان ضمن بر شمردن رسالت خطير شركت هاي آب و فاضلاب در خصوص تامين و توزيع آب وتصفيه و فاضلاب ميهمانان را به استفاده و بهره وري كامل از زمان و جواني در محيط كار فراخواندند.رئيس هيئت مديره شركت ضمن اشاره به تاكيد دين مبين اسلام براي جلوگيري از اسراف و اتلاف زمان از همكاران و خانواده ايشان براي نيل به اهداف عاليه نظام تقدير نمودند.ايشان ضمن تاكيد بر ارتباط سازنده بين شركت و خانواده كاركنان از مسئولين شركت برگزاري جشن ها به طور فصلي را خواستار شدند.
در اين مراسم حجت الاسلام محمودي هم به تبيين شخصيت والاي حضرت علي اكبر(ع) پرداخت و توجه جوانان را به مسائل پيش روي آنها در جهت پيشرفت در زندگي  با استفاده از معنويت و پاكي جلب نمودند. در ابتداي اين مراسم نيز مرتضي جعفري مشاور جوان مدير عامل با ارائه گزارش فعاليت هاي صورت گرفته و برنامه هاي آتي گروه مشاوران جوان شركت آب و فاضلاب پرداخت.
هم چنين در اين مراسم گروه دف نوازي با خواندن اشعار در مدح امام زمان (عج) شور و حال خاصي به فضاي جلسه بخشيدند.در پايان اين مراسم به چند تن از جوانان موفق شركت در زمينه تحقيقات و ورزش هدايايي از طرف مديرعامل محترم اهداشد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x