شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
حضور 194 نفر در دوره‌هاي آموزشي آبفاي استان همدان

حضور 194 نفر در دوره‌هاي آموزشي آبفاي استان همدان

--

مدير آموزش شركت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتداي سال تاكنون 194 نفر در دوره‌هاي آموزشي شركت آب و فاضلاب استان همدان شركت كردند وي در ادامه اظهار داشت: در مراداد ماه سال جاري  سه دوره و سمينارآموزشي براي پرسنل شركت آب و فاضلاب برگزار شده است تا با آخرين اطلاعات و دانش مرتبط با دوره ها آشنا شوند.
وي ادامه داد: دوره نخست آشنايي كاركنان با قوانين مالي و محاسباتي و قوانين ديوان محاسبات بود كه يك دوره يك روزه بود با همكاري يكي از مديران ارشد ديوان محاسبات استان برگزار شد و اطلاعات جامعي در خصوص قوانين مالي ، بودجه و ضوابط و قوانين ديوان محاسبات در اختيار آنها قرار دادند.
مدير آموزش شركت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اينكه دوره فوق براي نخستين بار در سطح شركت آب و فاضلاب  برگزار شد، بيان داشت: هدف از دوره نيز آشنايي همكاران مرتبط در بحث‌هاي مالي، محاسباتي  با موارد و اصول ديوان محاسبات و قوانين و مقررات مالي بوده است.
وي تصريح كرد: دوره دوم آموزشي شركت، آشنايي كاركنان با طرح طبقه بندي مشاغل است  هدف از اجراي اين دوره  كه به مدت 32 ساعت با همكاري واحد آموزشي تهران برگزار شد آشنايي اعضاي كميته طبقه بندي مشاغل ، مديران امور در شهرهاي تابعه استان و مسئولان مالي با ضوابط و اصول كلي طبقه بندي مشاغل بود.
بيات اضافه كرد: با توجه به اينكه مديران و مسئولين ما در سطح شهرستان‌ها با صدور ابلاغ‌هايي كاركنان حوزه سرپرستي خود را جا به جا مي‌كردند و اين امر حقوق و مزايا و سوابق كاري پرسنل را تحت تاثير قرار ميداد لذا ضروري بود كه با اصول كلي طبقه بندي مشاغل آشنا شوند.
وي يادآور شد: اين دوره سبب شد كه همكاران ما  ضمن آشنايي با طرح طبقه بندي مشاغل و در مسير قوانين حركت كنند .
مدير آموزش شركت آب و فاضلاب استان همدان دوره آموزشي سوم را آشنايي با قوانين و مقررات معاملات دولتي دانست و افزود: اين دوره مربوط به مقررات مناقصات، مزايده‌ها و معاملات دولتي بود كه با همكاري معاون سازمان بازرسي برگزار شد چرا كه در سال‌هاي قبل سازمان بازرسي با بررسي معاملات و قراردادهاي منعقده توسط شركت ، ايراداتي به آنها وارد نمود لذا نياز بود كه كاركنان .
وي ابراز داشت: اين دوره كه به صورت يك روزه برگزار شد ، حوزه‌هايي كاري را در بر مي گرفت كه با قرارداد و انجام معامله و مسائل حقوي ارتباط داشت . 
بيات خاطرنشان كرد: در دوره نخست آموزشي 65 نفر، دوره دوم 32 نفر و دوره سوم 97 نفر از مديران، معاونان و كارشناسان كل شركت حضور داشتند.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x