پایگاه خبری
![انتصاب مسئول جديد سامانه ي ارتباطي" 122 "](/uploads/default-news-pic.png)
انتصاب مسئول جديد سامانه ي ارتباطي" 122 "
--
به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان،مسئول جديد سامانه ي ارتباطي (122) منصوب گرديد. طبق دستورالعمل ارسالي از شركت مهندسي آبفاي كشور، مديريت سامانه هاي ارتباطي (122) به روابط عمومي ها ابلاغ گرديده و از تاريخ 20/5/90 ،رسما" طي مراسمي كه در امور آبفاي شهرهمدان با حضور معاون برنامه ريزي –مدير آبفاي شهرستان همدان- مدير روابط عمومي-مدير دفتر آب بدون درآمد-مسئول سابق و جديد مركز پيام 122 برگزار گرديد، مسئول جديد سامانه ي ارتباطي 122 و همكار روابط عمومي جناب آقاي رضائي توانا مدير اسبق حراست آبفاي شهرستان همدان و رئيس سابق آبفاي جورقان به اين سمت منصوب و معرفي گرديد. در اين مراسم آقاي عبداله زاده ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات روزه داران، آرزوي موفقيت براي آقاي رضائي توانا مسئول جديد سامانه ي ارتباطي(122) و عرض خسته نباشيد به آقاي گشاني مسئول سابق مركز پيام، را داشتند. وي در ادامه با توجه به اينكه اين مركز مهم ترين پل ارتباطي و ورودي افكار مردم به سيستم مي باشد، تصريح داشتند در اين مركز خدمات به نحو احسن بايد ارائه گردد و از همه مهمتر اينكه به صورت استاني عمل نمايد به اين نحو كه تمامي تماسهاي استان در شهر همدان ثبت و گزارش گردد. ايشان با بيان اينكه رشد سازمان در گرو ديدگاه هاي گروهي است، تصريح داشتند بايد واحدها تقويت گرديده و با برقراري ارتباط تنگاتنگ ايده هاي نو وارد اين مجوعه گردد تا گام هاي جديدتري برداشته شود. وي با اشار به اينكه اين مركز بايد با ساير سيستم هاي شركت از جمله سيستم جامع امور مشتركين – پيشخوان دولت و ديگر برنامه هاي كاربردي در اين بخش ارتباط برقرار نمايد، اضافه كرد، سامانه ارتباطي 122 بايد كوتاهترين مسير را جهت برقراري ارتباط با مردم و مشتركين ايجاد نمايد كه با استفاده از سيستم پيشخوان دولت كه خدمات آن به صورت غير حضوري ارائه مي گردد مي توان به اين هدف رسيد. وي همچنين با توجه به اينكه اين مسئوليت بسيار خطير و حساس مي باشد، خاطرنشان نمودند در اين جايگاه مي توان از اتفاقات بسيار مهمي از جمله پرت آب كه يكي از مهمترين مسائل شركت مي باشد، جلوگيري نمود .در ادامه، مهندس آذرتكين،مدير آمور آبفاي شهرستان همدان، نيز آرزوي موفقيت براي مديريت جديد داشتند، و با توجه به اينكه آقاي گشاني در طول مدت تصدي مسئوليت سامانه ي ارتباطي(122)، تجارب ارزنده اي را كسب نموده اند، وي را را به عنوان كمك كارشناس آب به حساب نيامده منصوب و آرزوي موفقيت بيش از پيش در اين حوزه را برايشان داشتند.آقاي گشاني نيز به ارائه ي گزارشي از وضعيت نحوه ي كار در اين مركز پرداختند، و از تمامي كاركنان مركز پيام به جهت همكاري با ايشان تقدير و تشكر نمودند.
بخش های خبری
مطالب اخیر
![Post picture](https://hww.ir/media/cache/small_thumbnail/uploads/Photo%20News/kamrani/1722322307886.jpg)
پیشرفت 80 درصدی پروژهی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آ...
09 مرداد 1403پایداری شبکه توزیع آب شرب همدان با وجود تدوام گرما...
08 مرداد 1403![Post picture](https://hww.ir/media/cache/resolve/small_thumbnail/uploads/Photo%20News/kamrani/photo_%25DB%25B2%25DB%25B0%25DB%25B2%25DB%25B4-%25DB%25B0%25DB%25B7-%25DB%25B1%25DB%25B4_%25DB%25B2%25DB%25B3-%25DB%25B1%25DB%25B7-%25DB%25B4%25DB%25B7.jpg)
آغاز اصلاح 625 متر شبکه فاضلاب در شهر مریانج
06 مرداد 1403