شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تغيير نام کنتورهاي آب به صورت رايگان در نمايشگاه هفته دولت

تغيير نام کنتورهاي آب به صورت رايگان در نمايشگاه هفته دولت

--

معاون درآمد و خدمات مشترکان شرکت آبفاي استان همدان گفت: به مناسبت هفته دولت تغيير نام کنتورهاي مشترکان در نمايشگاه هفته دولت به صورت رايگان صورت مي‌گيرد.
سعيد عبدالله زاده در خصوص برگزاري نمايشگاه هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت نمايشگاهي در محل دائمي نمايشگاه‌هاي همدان برگزار گرديده که شرکت آب و فاضلاب همدان نيز در اين راستا خدمات خود در اين نمايشگاه ارائه مي‌دهد.
وي تصريح کرد: در نمايشگاه هفته دولت شرکت آبفاي همدان با خدماتي چون تسويه حساب کنتورهاي مشترکان، ملاقات مردمي مديران، صدور قبض‌المثني، تغيير نام، خدمات آزمايشگاهي و مسابقه الکترونيکي را به صورت رايگان به شهروندان و بازديدکنندگان ارائه مي‌دهد.
معاون درآمد و خدمات مشترکين شرکت آبفاي استان همدان بيان داشت: شرکت آب و فاضلاب دو خدمت اساسي به شهروندان ارائه مي‌دهد که يکي تأمين و توزيع آب شرب بر اساي استانداردهاي جهاني و ديگري ايجاد تأسيسات مرتبط با جمع‌آوري فاضلاب است.
وي با اشاره به اطلاع‌رساني در راستاي ارائه خدمات الکترونيکي به شهروندان در نمايشگاه ابراز داشت: انجام امور آبفا از طريق سيستم الکترونيکي، موجب کاهش حضور ارباب رجوع شده و باعث افزايش سرعت خدمات‌رساني مي‌شود.
عبدالله‌زاده خاطرنشان کرد: مشترکان بايد بدانند که پرداخت قبوض به صورت الکترونيکي، سريع‌تر و دقيق‌تر و به روزتر از حساب آنها کسر مي‌شود که در غير اين صورت طولاني‌تر صورت مي‌گيرد.
وي اذعان داشت: خدمات پرداخت قبوض از طريق سايت شرکت، پيشخوان دولت و دفاتر خدماتي که بيش از 90 دفتر در سطح شهر همدان وجود دارد و بانک ها مي‌تواند ارائه شود.
معاون درآمد و خدمات مشترکان شرکت آبفاي استان همدان به سامانه پيامکي شرکت آبفا نيز اشاره کرد و افزود: مشترکان مي‌توانند در ارتباط با پيشنهادات و انتقادات و آخرين وضعيت کنتور خود را با پيامک اعلام کنند و شرکت نيز با پيامک پاسخگوي آنها مي‌شود.
وي ابراز داشت: هزينه تغيير نام مشترکان با حضور در شرکت يک هزار و 260 تومان است اما مشترکان مي‌توانند در هفته دولت با حضور در نمايشگاه در خواست تغيير نام داشته باشند، اين هزينه از آنها دريافت نمي‌شود.
عبدالله‌زاده اضافه کرد: مشترکاني که خواهان تغيير نام در نمايشگاه هستند، مي‌توانند با داشتن کارت ملي، قرائت و يادداشت شماره حک شده بر بدنه کنتور، به غرفه شرکت آب و فاضلاب مراجعه و نسبت به تغيير نام صورت حساب خود اقدام کنند.
وي با اشاره به اينکه 30 درصد پرداخت‌ها در همدان الکترونيکي است، تصريح کرد: متأسفانه در همدان به علت عدم همکاري بانک‌ها پرداخت قبوض به صورت الکترونيکي اندک است چرا که در پرداخت الکترونيکي هزينه‌اي که بانک‌ها دريافت مي‌کنند يک هزار ريال اما به صورت حضوري اين هزينه به 5 هزار ريال مي‌رسد.
معاون درآمد و خدمات مشترکين شرکت آبفاي استان همدان در پايان از مسابقه الکترونيکي شرکت آبفا براي مشترکان خبر داد و افزود: بازديدکنندگان از نمايشگاه در صورت مراجعه به غرفه شرکت آبفاي همدان، مي‌توانند با دريافت يک کتاب، آن را مطالعه و در مسابقه‌اي که طراحي شده است، شرکت کنند که جوايز ويژه‌اي براي آن در نظر گرفته شده است. يادآور مي گردد اين نمايشگاه تا روز سه شنبه 8/6/90 بر پا مي باشد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x