شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
اهم اقدامات صورت گرفته در شركت آبفاي ملاير

اهم اقدامات صورت گرفته در شركت آبفاي ملاير

--

 مديرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان ملاير در گفتگو با تاک ضمن تبريک هفته دولت به دولتمردان جمهوري اسلامي ايران، به بررسي مهمترين اقدامات انجام شده در شرکت آب وفاضلاب ملاير در سال جاري پرداخت و اضهار داشت: شرکت آب وفاضلاب ملاير درسال جاري در راستاي گسترش  شبکه آبرساني خود اقداماتي اساسي را انجام داده است که مهمترين اين اقدامات آبرساني به پروژه عظيم مسكن مهر در ملاير بوده است.رهام بر خورداري در توضيح بيشتر اين مطلب اظهار داشت. در اين راستا آبرساني به پروژه 144واحدي نيروي انتظامي به طور کامل انجام پذيرفته است و همچنين بحث اتصال اين مجموعه را به شبکه جمع آوري فاضلاب شهري را به طور100به انجام رسانده ايم 0
وي افزود: در مسکن مهر کارگري ( واقع در بلوار حاج علي طوسي) نيز آبرساني و اتصال به شبکه
 فا ضلاب  به طور کامل به اتمام رسيده است .
مديرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان ملاير در پاسخ به اين پرسش تاک که با توجه به ازدياد واحد هاي شهري و نياز  مسکن هاي تازه تاسيس مهر به خدمات اين شركت، آيا براي آبرساني به ديگر مشترکين دچار محدوديت يا افت فشار نمي شويد اظهارداشت : در بخش تامين آبرساني به مسکن هاي مهر منطقه پير ويلان ملاير اين شركت،  مخزن 5000 متر مكعتي را در بالاي جاده سلامت راه اندازي نموده است و حال حاضر مورد بهره برداري و آزمايش قرار دارد كه با خط انتقالي به طول5/2 کيلومتر به مخزن جنبي اردوگاه فجر ( آموزش و پرورش ) ملاير متصل گرديده است تا از اين طريق بتوانيم آبرساني به مسکن هاي مهر اين منطقه (پير ويلان) را به نحو احسن و بدون ايجاد افت فشار به انجام برسانيم.
برخورداري ادامه داد: از ديگر مزاياي اين طرح حل مشکلات چند ساله افت فشار مشترکين بالاي بلوار 32متري مطهري، از جمله خيابان 24متري موسوي و کوچه هاي اطراف آن مي باشد که پس از افتتاح اين طرح اين مشکل مرتفع خواهد شد.
مديرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان ملايرافزود: از ديگر اقدامات انجام شده در بخش آبرساني به اين منطقه، اقدام به تعويض کليه لوله هاي انشعاب و آبرساني و خط لوله اصلي اين منطقه مي باشد که با انجام اين طرح از اين پس ساکنان محترم اين خيابان از آبي با کيفيت و فشاري بهتر برخوردار خواهند شد.
وي افزود: همچنين در بحث جمع آوري فاضلاب، اين شركت اقدام به اجراي شبکه جمع آوري در ناحيه انتهاي خيابان سعدي و چند نقطه ديگر شهر به صورت پراکنده نموده است و شهروندان عزيز ساکن اين مناطق مي توانند با مراجعه به اين شرکت تقاضاي اشتراک فاضلاب نموده تا از اين طريق فاضلاب منازل خود را به شبکه جمع آوري متصل نمايند. البته ذکر اين نکته ضروري است که الويت اين شرکت در بحث فاضلاب، خدمت رساني به مناطقي است که مردم مشکل بيشتري در بحث فاضلاب دارند و مشکل فاضلاب را ابتدا در اين مناطق حل خواهيم نمود. به طور مثال اين شركت قسمت اعظمي از بلوك k واقع در شهرك ولي عصر(عج) را كه از بافتي سنگي و مقاوم برخوردار ميباشد به شبكه جمع آوري فاضلاب متصل نمود است و ساكنان اين منطقه از مواهب اين شبكه بهره مند گرديده اند. علاوه بر همه اينها هتل در حال احداث كريم خان زند نيز به شبكه فاضلاب متصل گرديده است.
مديرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان ملاير به پيشرفت و توسعه شبكه فاضلاب در ملاير اشاره كرد و افزود: اين شركت از ابتداي سال 90 تا كنون حدود 4 كيلومتر اجراي شبكه فاضلاب داشته است كه با احتساب آن در حال حاضر شهر ملاير بالغ بر 70 كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب برخوردار است.
برخورداري با اشاره به تصفيه خانه فاضلاب ملايرافزود:‌ در هر ثانيه 200 ليتر فاضلاب مورد تصفيه قرار مي گيرد و علاوه بر آن اين شركت توانسته است اين آب تصفيه شده را به مصارف كشاورزي برساند و و در اين مكان حدود 70 تن گندم توليد نموده است.برخورداري در ادامه به اجراي طرح تكريم ارباب رجوع در اين شركت اشاره كرد و اظهار داشت:اين شركت توانسته اسژت در مدت كوتاهي ميزان كنتورهاي خراب را به حداقل ممكن يعني حدود يك در صد برساند
مدير شركت آب و فاضلاب ملاير اظهار داشت: به زودي مشتركين  مي توانند از طريق پيشخوان دولت كگليه اطلاعات نربوط به قبوض مصرفي خود را از قبيل پرداختي ها، مصارف و ساير موارد مشاهده و از همان طريق قادر به پرداخت قبوض مصرفي خود مي باشند و ديكر نيازي به مراجعه حضوري به بانكها ندارند. 

 

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x