چهارشنبه 10 مرداد 1403 00:00:00
فرسودگي قريب 40 درصد شبكه‌هاي آب همدان

فرسودگي قريب 40 درصد شبكه‌هاي آب همدان

--

مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان از فرسودگي قريب به 40 درصد شبکه‌هاي سطح استان همدان خبر داد.

مهندس عزالدين در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بيان اينکه امسال در بخش آب پروژه‌هاي خوبي تعريف شده است، افزود: در حال حاضر در سطح استان همدان 16 پروژه در بخش آب وجود دارد که تاکنون اعتبار ابلاغ شده، يک ميليارد و 600 ميليون تومان است.
وي تصريح کرد: اميدواريم با ابلاغ اعتبارات ماده 10 بتوانيم تمهيدات لازم را براي پروژه‌هاي سال 90 و 91 داشته باشيم تا بتوانيم در تابستان سال 91 نيز خدمات خوبي را به مشترکان سطح استان ارائه دهيم.
مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان ادامه داد: در بخش شبکه‌هاي آب نيز متأسفانه قريب به 40 درصد شبکه‌هاي سطح استان فرسوده است که پيش‌بيني کرديم طي برنامه پنج ساله‌اي که تنظيم شد، سالانه 190 کيلومتر از شبکه‌هاي استان را اصلاح کنيم اما با توجه به اعتبارات ابلاغ شده بيش از 50 کيلومتر قادر به اصلاح نيستيم.
وي خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم برنامه پنج ساله را اجرا کنيم، حداقل سالي 10 ميليارد تومان نياز اعتباري داريم که متأسفانه به علت محدوديت اعتباري، بيش از سالي 2.5 ميليارد تومان بيشتر تأمين اعتبار در اين بخش انجام نميشود.
عزالدين اذعان داشت: درخواست ما از مسئولان کشوري اين است که به بخش اصلاح شبکه‌ها و بهسازي تأسيسات توجه خاصي داشته و اعتبار لازم داده شود تا بتوانيم شبکه‌هاي فرسوده استان را اصلاح کنيم.
وي با اشاره به ارائه خدمات در بخش مسکن مهر نيز تصريح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان در هر دو بخش با توجه به نياز استان توانسته در خدمات‌دهي به مسکن مهر جزء دستگاه‌هاي نخست باشد و در سايت‌هاي مسکن مهر خدمات خود اجرا کند.
مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان ابراز داشت: تأمين اعتبار براي آب و فاضلاب مسکن مهر که قطعا مورد توجه مسئولان است ميتواند در به روند سريع پروژه عظيمي که دولت به آن اهتمام دارد، کمک کند تا اين پروژه در موعد مقرر به سرانجام برسد.
وي در پايان با اشاره به کنتورهاي غير مجاز در سطح استان نيز خاطرنشان کرد: هيچ کنتور غيرمجازي در سطح استان مشاهده نشده است چرا که در صورت مشاهده بر حسب قوانين و مقررات با آنها برخورد لازم صورت ميگيرد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x