چهارشنبه 10 مرداد 1403 00:00:00
تصفيه خانه فاضلاب همدان نيازمند 200 ميليارد ريال اعتبار است

تصفيه خانه فاضلاب همدان نيازمند 200 ميليارد ريال اعتبار است

--

خبرگزاري فارس: مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تکميل و بهره برداري تصفيه خانه فاضلاب نيازمند تخصيص اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال اعتبار است.
 مرتضي عزالدين در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دور چهارم سفر هيئت دولت به استان همدان اظهار داشت: در بازديد وزير نيرو از تصفيه خانه فاضلاب همدان وي از اجراي اين تصفيه خانه ابراز رضايت داشته و خواستار تکميل و اتمام هرچه سريع‌تر آن شدند.
وي با اشاره وضعيت پيشرفت کار تصفيه خانه افزود: بخش مايع تصفيه‌خانه با پيشرفت 98 درصد عمليات همراه بوده و در 15 روز آينده فاضلاب به بخش مايع تصفيه خانه هدايت مي‌شود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ابراز داشت: تصفيه خانه همدان از پيشرفت فيزيکي 85 درصدي برخوردار است و با تأمين اعتبار لازم در سال 91 به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 30 ميليارد تومان براي تصفيه‌خانه فاضلاب همدان هزينه شده و براي تکميل و بهره برداري نيازمند تخصيص اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان است.
عزالدين در ادامه از اجرايي شدن مصوبات دور اول و دوم و سوم مرتبط با آب و فاضلاب خبر داد و افزود: در دور نخست سفر هيئت دولت به استان افزايش حجم عملياتي فاضلاب همدان، افزايش اعتبارات فاضلاب به شهرهاي استان، آبرساني به پادگان سيدالشهدا و آبرساني به تيپ انصارالحسين مد نظر بود، که همه 100 درصد محقق شد.
وي با اشاره به مصوبات دور دوم سفرهاي هيئت دولت ابراز داشت: آبرساني به پايگاه شهيد نوژه و پرداخت اقساطي حق انشعاب حواشي شهر همدان از جمله مصوباتي بود که به طور کامل تحقق يافت.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: اصلاح شبکه‌هاي فرسوده با مبلغ 2 ميليارد تومان انجام شد و مطالعه و احداث تاسيسات شهر فامنين از جمله مصوباتي بود که به پايان رسيد و براي اخذ کميسيون ماده 215 که مربوط به رديف اجرايي است به تهران ارجاع شده و اميدواريم در پروژه‌هاي سال آينده رديف اجرايي بگيرد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x