چهارشنبه 10 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل شركت آبفاي استان همدان در ستاد ارتباطات مردمي دور چهارم سفر هيأت دولت حضور يافت

مدير عامل شركت آبفاي استان همدان در ستاد ارتباطات مردمي دور چهارم سفر هيأت دولت حضور يافت

--

به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان، مهندس مرتضي عزالدين مدير عامل و جمعي از مسئولين اين شركت با حضور در ستاد ارتباطات مردمي وزارت نيرو در دور چهارم سفر رييس جمهور و هيأت دولت به اين استان،به نامه هاي ارسالي و مشكلات مردمي رسيدگي نمودند.
به نقل از اين گزارش در اين ستاد آقاي قاسمي پور افشار نماينده تام الاختيار وزير نيرو و آقاي محمد زاده مدير كل توسعه منابع انساني و همچنين خانم كارگر نجفي مديرکل  دفتر بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات وزارت نيرو به عنوان نمايندگاني از وزارت نيرو، در رسيدگي به نامه هاي مردمي در اين ستاد حضور داشتند. يادآور مي گردد، با توجه به بررسي به عمل آمده و در مقايسه با سفرهاي قبلي تعداد نامه هاي ارسالي و ارباب رجوع نسبت به دوره هاي قبل كمتر بود كه نشان از تلاش همكاران در شركت براي پاسخگوئي به متقاضيان و مشتركين مي باشد كه وزير محترم نيرو هم از مديران صنعت آب به جهت اينكه شكايات در حوزه ي آب از سوي مردم بسيار اندك بوده است بسيار قدرداني نمودند. 


captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x