سه شنبه 29 خرداد 1403 00:00:00
زنگ آب در مدارس همدان با حضور 1000 دانش آموز كلاس اولي به صدا درآمد.

زنگ آب در مدارس همدان با حضور 1000 دانش آموز كلاس اولي به صدا درآمد.

--

صبح ديروز(22/8/90) همزمان با سراسر کشور در جشن فراگيري نخستين واژه آب توسط دانش‌آموزان کلاس اول زنگ آب به صدا درآمد.
به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان،اين زنگ با حضور يک‌هزار دانش‌آموز که در سالن آبياران حضور داشتند توسط مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان به صدا درآمد.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: با توجه به خشکسالي‌هايي که در چند سال اخير اتفاق افتاد، مسئولان براي کمک به آينده آب و توليد و تقاضا تفاهمنامه‌ اي بين وزارتخانه هاي نيرو و آموزش و پرورش انعقاد کردند.
مرتض عزالدين گفت: بر اساس اين تفاهمنامه هر سال در ابتداي سال تحصيلي جشنواره‌اي به نام واژه آب جشن برگزار مي‌شود که امسال براي سومين بار در استان همدان انجام مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: در اين جشن هزار نفر از دختران و پسران دانش‌آموز حضور دارند تا بتوانند در جشن شادي که برگزار شده است، به اهميت آب و استفاده از اين مايه حيات استفاده کنند.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان يادآور شد: در اين جشن سعي مي‌شود کودکاني که به تازگي نوشتن واژه آب را ياد گرفته‌اند به آنها يادآوري شود که اين واژه چقدر مقدس است تا در محيط‌هاي اجتماعي از اين کلمه به نحو احسن استفاده کنند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی شهید جمهور تامین آب شرب سد اکباتان دولت سیزدهم مدیریت تنش آبی رزن تور رسانه ای ابفای تویسرکان بازدی خبری شطرنج شهر سرکان آبفای تویسرکان امور بانوان
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x