شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
در صورت تأمين اعتبارپروژه‌هاي شهر جورقان اجرايي مي‌شود

در صورت تأمين اعتبارپروژه‌هاي شهر جورقان اجرايي مي‌شود

--

رئيس آب و فاضلاب شهر جورقان اجراي پروژه‌هاي شبکه آب و فاضلاب جورقان را منوط به تأمين اعتبار دانست.
محمدرضا يادگاري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان، با اشاره به وضعيت آب و فاضلاب اين شهر اظهار کرد: شبکه فاضلاب جورقان حدود دو کيلومتر در خط اصلي جورقان صورت گرفته است اما در ساير مناطق به علت برخي معارض کار نشده است.
وي با اشاره به چگونگي جمع‌آوري فاضلاب اين شهر خاطرنشان کرد: فاضلاب خانگي شهروندان، از طريق چاه‌هاي جذبي جمع مي‌شود اما آب‌هاي سطحي از طريق جوي‌هايي به خارج از شهر هدايت مي‌شود.
رئيس آب و فاضلاب شهر جورقان تصريح کرد: طرح‌هاي فاضلاب شهر جورقان بايد توسط شرکت آبفاي همدان صورت گيرد که اين امر نيازمند اعتبار است و در صورت تحقق برنامه‌هاي اين شهر نيز اجرايي مي‌شود.
وي با اشاره به وضعيت فاضلاب اين شهر، اذعان داشت: شرکت آبفاي همدان در صدد است فاضلاب جورقان نيز به تصفيه‌خانه همدان اتصال يابد که با تحقق اين امر شبکه فاضلاب جورقان نيز ساماندهي مي‌شود.
يادگاري يادآور شد: در سال گذشته خط اصلي فاضلاب جورقان راه‌اندازي شد و طرح‌هاي آب و فاضلاب که مدنظر قرار دارد، مشخص نيست که در چه زماني انجام شود.
وي با اشاره به وضعيت شبکه آب جورقان نيز بيان کرد: شبکه آبي که در شهر جورقان کار شده است حدود 40 کيلومتر است که در اين راستا همه شهروندان از آب شرب برخوردارند.
رئيس آب و فاضلاب شهر جورقان تصريح کرد: برخي ساخت و سازهاي غيرمجاز در برخي مناطق صورت گرفته است که تنها با همکاري شهرداري به اين اماکن انشعاب آب شهري تعلق مي‌گيرد.
وي اضافه کرد: آب شرب جورقان از طريق سه چاه عميق تأمين مي‌شود اما در فصل تابستان اين آب جوابگو نبوده و مابقي آن از شهر همدان تأمين مي‌شود.
يادگاري در پايان افزود: پروژه‌هاي زيادي براي اين شهر مدنظر قرار دارد که در سال آينده انجام مي‌شود به طوري که در بخش آب و فاضلاب و توسعه شبکه‌اي با تأمين اعتبار برنامه‌هاي مختلفي در اين شهر انجام خواهد شد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x