شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون خدمات مشترکين آبفاي همدان گفت: بيش از 40 دفتر پيشخوان دولت در شهرستان همدان خدمات مشترکين را ارائه مي‌دهند.

معاون خدمات مشترکين آبفاي همدان گفت: بيش از 40 دفتر پيشخوان دولت در شهرستان همدان خدمات مشترکين را ارائه مي‌دهند.

--

سعيد عبدالله ‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: در راستاي ارائه خدمات بهتر به شهروندان تسويه حساب مشترکين، تغيير نام، صدور قبوض المثني و واگذاري انشعاب چهار خدمتي است که به مشترکين در اين دفاتر خدماتي ارائه مي‌شود.
وي تصريح کرد: به دفاتر پيشخوان سراسر استان آموزش داده شده است به طوري که اين آموزش‌ها به صورت يک مرحله گروهي و چندين مرحله حضوري داده شده، تا اين خدمت‌ها ارائه شود.
معاون خدمات مشترکين آب و فاضلاب استان همدان بيان داشت: قبل از اينکه اين خدمات در دفاتر خدماتي انجام شود، در شعبه و امور آبفاي شهرستان همدان انجام مي‌شد، اما براي اينکه خدمات بهتري داشته باشيم اين را بين تمام مراکز تقسيم کرديم تا همه مردم در سطح استان بتوانند از نزديکترين دفتر خدماتي، خدمات خود را دريافت کنند و اين مهم در دفاتر سطح استان انجام مي‌شود.
وي با بيان اينکه در شهر همدان اين امر مورد استقبال قرار گرفته است، افزود: تاکنون بيش از 40 دفتر پيشخوان دولت در شهرستان همدان خدمات مشترکين را ارائه مي‌دهند و براي ارائه خدمات در ساير دفاتر خدماتي نيز شرکت آبفا آمادگي دارد که با آنها همکاري لازم را داشته باشد.
عبدالله‌زاده با بيان اينکه خدمات آبفا ممکن است که افزايش يابد، يادآور شد: بهره‌گيري از دفاتر خدماتي تاکنون مورد استقبال شهروندان همداني قرار گرفته است، اما اميدواريم به جايي برسيم که مردم ديگر به جاي مراجعه به شرکت آبفا به دفاتر خدمات شهري مراجعه کنند.
وي با اشاره به اينکه در خصوص استفاده از پرداخت‌هاي الکترونيکي رقم‌هاي خوبي نداريم، افزود: بيشترين صورتحساب‌هايي که پرداخت مي‌شود، به صورت حضوري در دفاتر خدماتي انجام مي‌شود اما اين دفاتر بايد افرادي را که به عابربانک مراجعه مي‌کنند را براي استفاده از عابربانک راهنمايي کنند.
وي در پايان سخنانش افزود: 93 درصد از مشترکان استان همدان را بخش خانگي و هفت درصد را بخش غير خانگي شامل مي‌شود که خدمات آب و فاضلاب شهري را دريافت مي‌کنند.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x