شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان:تأسيس شرکتهاي آبفا بر بالندگي صنعت آب افزوده است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان:تأسيس شرکتهاي آبفا بر بالندگي صنعت آب افزوده است.

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: تأسيس شرکتهاي آب و فاضلاب روز به روز بر بالندگي صنعت آب افزوده و آن را به جايگاه ويژه‌اي در منطقه رسانده است.
مرتضي عزالدين در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از همدان، ضمن تبريک 11 دي سالروز تأسيس شرکت‌هاي آب و فاضلاب اظهار کرد: شرکت‌هاي آب و فاضلاب سابقه‌اي حدود 20 ساله دارند که وجود متخصصان و افراد دلسوز اين شرکت‌ها باعث شده حرکت‌هاي خوب و رو به جلو صورت گيرد.
وي ادامه داد: در روزهاي انقلاب و قبل از تأسيس اين شرکت‌ها وابستگي ما در اين صنعت به کشورهاي بيگانه بود و تمام اجناس از خارج از کشور وارد مي‌شد اما هم اکنون بيش از 95 درصد تأسيسات و تجهيزاتي که صنعت آب و فاضلاب نياز دارد در داخل کشور توسط متخصصين ايراني ساخته مي‌شود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص طراحي سدها و شبکه خطوط انتقال و ايستگاه پمپاژ که همه توسط همکاران انجام مي‌شود، افزود: در حال حاضر خدمات مهندسي ما به کشورهاي منطقه صادر مي‌شود و اکنون در بخش آب و فاضلاب کشور به جايگاه ويژه‌اي دست يافته است.
وي با بيان اينکه عملکرد ما در بخش آب و فاضلاب نشان‌دهنده اين است که طي سال‌هاي گذشته از عمر اين شرکت، روز به روز بالندگي آنها افزايش يافته است، افزود: اين شرکت به بلوغ کامل و سازمان يافته رسيده و نيمه خصوصي شده است که اين شرکت جزو شرکت‌هاي خصوصي است و در هزينه‌هاي جاري هيچ‌گونه وابستگي به دولت نداريم و در قالب اصل 44 قانون اساسي اداره مي‌شود.
عزالدين با اشاره به تأثير تأسيس شرکت در مديريت آب ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب قبل از اينکه به وجود بيايد، واحدي كوچك در شهرداري‌ها يا آب منطقه‌اي‌ها بود که با ضرورتي که نظام ديد شرکت‌هاي مستقل آب و فاضلاب ايجاد شد که بتواند با توجه به رشد جمعي، نياز مردم به مقوله آب و شبکه‌هاي فاضلاب و اولويت بهداشت عمومي خدمات خود را ارائه دهد.
وي در ادامه با بيان اينکه در برخورداري از آب شرب بهداشتي قبل از تأسيس شرکت‌ها 92درصد مردم از آب سالم برخوردار بودند، افزود: امروزه برخورداري از آب شرب بهداشتي به 100 درصد رسيده است که اين آمار قبل از دولت‌هاي نهم و دهم 95 درصد بود.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان يادآور شد: تعداد اشتراک‌هاي آب قبل از تأسيس شرکت‌ها 95 هزار انشعاب و قبل از سال 84 تعداد 183 هزار فقره بوده و اکنون 246 هزار فقره اشتراک فاضلاب در استان همدان وجود دارد.
وي در پايان افزود: در بخش اشتراکات فاضلاب قبل از تأسيس شرکت‌ها در استان همدان 58 هزار اشتراک داشتيم قبل از دولت‌هاي نهم و دهم 89 هزار اشتراک و امروز نيز 150 هزار اشتراک در سطح استان همدان وجود دارد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x