شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شركت آبفا:آب و فاضلاب همدان در بخش مسكن مهر همگام با دولت حركت كرده است.

مديرعامل شركت آبفا:آب و فاضلاب همدان در بخش مسكن مهر همگام با دولت حركت كرده است.

--


مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان همدان گفت:شركت آب و فاضلاب استان همدان به عنوان اولين شركت در ارائه خدمات به مسكن مهر استان همگام با دولت حركت كرده است.

"مهندس عزالدين"در گفتگوبا خبرنگار ايرنا افزود: در دولت نهم و دهم ساخت مسكن مهر به عنوان انقلابي بزرگ در مسكن كشور و در راستاي كاهش تورم در قيمت مسكن به وجود آمد.
 وي اظهار داشت:شركت آب و فاضلاب استان همدان در كنار افزايش خدمات همراه با رشد جمعيت در خدمت رساني به پروژه هاي مسكن مهر نيز پيشقدم است.
وي ادامه داد:اجراي قانوان هدفمندي يارانه ها يكي از مطالبات اصلي شركت آب و فاضلاب بود كه در دولت نهم و دهم دستيابي به اين امرامكان پذير و بدنبال اجراي آن در سالجاري مصرف آب نسبت به سال گذشته در استان همدان پنج درصد كاهش يافته است.
وي اضافه كرد:ضريب سازندگي بخش آب و فاضلاب كشور پيش از پيروزي انقلاب كمتر از يك درصد بود كه هم اكنون و به بركت انقلاب به بيش از 40 درصد افزايش يافته است و در استان همدان نيز بيش از 57 درصد است.
وي با بيان اينكه دولت به بخش آب و فاضلاب توجه خوبي داشته است گفت:هم اكنون تكنولوژي در بخش آب و فاضلاب رشد بسيار خوبي داشته است و همه نيروهاي شاغل در اين بخش بومي هستند.


captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x