چهارشنبه 10 مرداد 1403 00:00:00
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فامنين خبر داد:توسعه 3 هزار متر شبکه توزيع آب در فامنين

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فامنين خبر داد:توسعه 3 هزار متر شبکه توزيع آب در فامنين

--

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فامنين گفت: در 9 ماه سال جاري 3 هزار و 829 متر در بخش مسکن مهر فامنين به صورت پيماني و 763 متر به صورت اماني توسعه شبکه آب صورت گرفته است.
شمس‌الله سجادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاري توليد آب شهرستان فامنين با حجم 81 ميليون و 880 هزار و 83 متر مکعب از هفت فقره چاه با دبي ميانگين 70 LS صورت گرفته است.
وي از تجهيز و بهره‌برداري از يک حلقه چاه با دبي متوسط خبر داد و گفت: سرويس و تعمير کنتورهاي الکترومغناطيس خطوط خروجي چاه‌ها و مخازن نيز صورت گرفته است.
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فامنين با بيان اينکه امتياز برق دو فقره از چاه‌هاي حفاري شده سال 89 خريداري شده است، بيان داشت: در همين راستا تعويض شش دستگاه الکتروپمپ‌ شناور معيوب، خريد سه دستگاه الکتروپمپ شناور، شست‌وشوي مخازن به حجم 210 متر مکعب، شست‌وشوي شبکه به حجم 170 متر مکعب و شست‌وشوي خط انتقال به حجم 15 متر مکعب صورت گرفته است.
وي تصريح کرد: کلرزني با مصرف يک هزار و 260 کيلوگرم پودر پرکلرين و گندزدايي آب شرب توسط پنج دستگاه کلريناتور مايع و ترميم حوادث و اتفاقات شبکه آب به ميزان 207 مورد به تفکيک 183 مورد انشعابات و 24 مورد شبکه اصلي و فرعي در فامنين انجام شده است.
سجادمنش در ادامه با اشاره به توسعه شبکه توزيع آب يادآور شد: در اين مدت 3 هزار و 829 متر در بخش مسکن مهر به صورت پيماني و 763 متر به صورت اماني صورت گرفت.
وي با اشاره به اصلاح 620 متر شبکه توزيع آب به صورت پيماني ابراز داشت: اجراي خطوط انتقال آب به مخازن هوايي براي توزيع يکنواخت در شبکه آب به متراژ 5 هزار و 306 متر تکميل شد.
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فامنين يادآور شد: اصلاح 3 هزار و 500 متر شبکه و انشعاب و عقد قرارداد با پيمانکار برآورد شد و خط انتقال برق چاه حفاري شده تربيت بدني اجرا شد.
وي در پايان افزود: در راستاي تعويض کنتورهاي خراب و اصلاح انشعاب با پيمانکاران عقد قرارداد صورت گرفته است که هم اکنون در حال انجام است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x