شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان خبر دادافتتاح تصفيه‌خانه فاضلاب نهاوند در دهه فجر

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان خبر دادافتتاح تصفيه‌خانه فاضلاب نهاوند در دهه فجر

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره‌برداري تصفيه‌خانه فاضلاب نهاوند در دهه فجر خبر داد.
مرتضي عزالدين در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از بهره‌برداري تصفيه‌خانه نهاوند با 72 ميليارد ريال در دهه فجر امسال خبر داد.
وي با بيان اينکه طرح‌هاي فاضلاب نهاوند با عنوان ايجاد تأسيسات فاضلاب نهاوند به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: اين تأسيسات 55 کيلومتر طول خطوط و انتقال و جمع‌آوري اجرا شده است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصريح کرد: يک هزار و 74 فقره انشعاب به تأسيسات فاضلاب نهاوند متصل شده‌اند که در نهايت فاضلاب آنها به تصفيه‌خانه هدايت مي‌شود.
وي ادامه داد: اين تصفيه‌خانه با ظرفيت 17 هزار و 500 متر مکعب که داراي فرايند لجن فعال است که تأسيسات و ايجاد شبکه با 113 ميليارد و 458 ميليون ريال اجرا شده است.
عزالدين در ادامه با اشاره به پروژه‌هاي قابل افتتاح آب و فاضلاب شهر بهار عنوان کرد: طرح تله مترينگ که سيستم کنترل مانيتورينگ چاه‌ها و مخزن است، از سال 89 با اعتبار 250 ميليون ريال در شهر لاله‌جين آغاز شده که در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي در پايان سخنانش خاطرنشان کرد: کلنگ‌زني ساختمان اداري در دو طبقه با برآورد هزينه 4 هزار ميليون ريال در دستور کار است که ساخت آن از سال جاري آغاز مي‌شود.


captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x