شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير امور آبفاي شهرستان تويسرکان گفت: در 9 ماهه سال جاري 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تويسرکان تعويض شده است.

مدير امور آبفاي شهرستان تويسرکان گفت: در 9 ماهه سال جاري 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تويسرکان تعويض شده است.

--

مهندس اکبري در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بيان اينکه در دور سوم سفر رياست جمهوري به همدان 100 درصد اعتبارات در امور آبفاي تويسرکان جذب شده است، افزود: طبق سفر هيئت دولت به همدان حدود يک کيلومتر اصلاح شبکه فرسوده توزيع آب در شهرستان تويسرکان مصوب شد که در مدت سال 89 تا 90 با اعتبار 782 ميليون ريال به طور 100 درصد انجام شده است.
وي تصريح کرد: تعداد 626 دستگاه کنتور فرسوده در شهر تويسرکان، 164 دستگاه در شهر سرکان و 33 دستگاه کنتور در شهر فرسفج تعويض شده است.
مدير امور آبفاي شهرستان تويسرکان در خصوص نصب انشعابات نيز ابراز داشت: از ابتداي سال تاکنون 929 فقره انشعاب در تويسرکان، 86 فقره در سرکان و 17 فقره انشعاب در فرسفج نصب شده است.
وي يادآور شد: در راستاي مديريت فشار آب شهرهاي سرکان و فرسفج سه دستگاه فشارشکن با سايزهاي 100 و 150 ميلي‌متر، در سطح شهر ورودي شبکه توزيع اين دو شهر نصب شده است و در شهر تويسرکان نيز يک دستگاه شير جانمايي و يک دستگاه ديگر تعمير شده است.
اکبري در خصوص توسعه شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهر تويسرکان نيز اظهار کرد: 3 هزار و 176 متر توسعه شبکه و تعداد 925 فقره انشعاب فاضلاب در شهر تويسرکان و 126 فقره در شهر سرکان براي مشترکان نصب شده است.
وي با بيان اينکه يک هزار و 583 متر از شبکه جمع‌ آوري فاضلاب تويسرکان به منظور مسکن مهر توسعه داده شده است، افزود: به منظور آبرساني به واحدهاي مسکن مهر 730 متر توسعه شبکه آب داده شده است که تاکنون 250 فقره انشعاب براي واحدهاي مسکن مهر نصب شده است.
مدير امور آبفاي شهرستان تويسرکان خاطرنشان کرد: در بخش آبرساني به منطقه سرابي شهر تويسرکان از سال 87 تا 89 مبلغ 14 ميليارد و 269 ميليون ريال اعتبار مصوب و هزينه شده است و در سال جاري نيز 3 ميليارد و 900 ميليون ريال تخصيص يافته که به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x