پایگاه خبری
![آشنائي با مركز ارتباطات مردمي ( 122 )](/uploads/default-news-pic.png)
آشنائي با مركز ارتباطات مردمي ( 122 )
--
امروزه مركز ارتباطات مردمي 122 در شركت آب و فاضلاب استان همدان نام غريبي نيست و نه تنها در داخل شركت بلكه بسياري از مشتركان نيز آن را مي شناسند و از خدمات آن بهره مي گيرند.
به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان و به نقل از مديريت امور آبفاي شهرستان همدان، مركز ارتباطات مردمي 122 آبفا با مديريت جديد،در حدود شش ماه است كه فعاليتهاي خود را با هماهنگي مديرشهرستان همدان و با تعامل و همكاري مديريت روابط عمومي استان همدان، انجام مي دهد.مهندس آذرتكين در مصاحبه اي در اين خصوص گفت:اين مركز در راستاي ارايه خدمات بهتر و تسهيل در ارتباط مشتركان با شركت آبفاي استان همدان راه اندازي گرديده و در طول ساعات شبانه روز با شش خط ورودي و در سه شيفت (يك شيفت روز و دو شيفت شب) آماده پاسخگويي به مشتركان و دريافت پيام هاي مردمي است.
مديرآبفاي همدان در ادامه اظهار كرد:مركز 122 يكي از بخش هاي آبفا است كه در خصوص اعزام نيروهاي امداد نيز در هفت اكيپ كاري براي جلوگيري از هدر رفت آب در موارد خرابي شبكه، انشعاب و يا شكستگي هاي لوله و هرگونه نشت آب اقدام مي كند.
وي افزود:اين مركز علاوه بر همكاري با پست هاي امداد، در زمينه راهنمايي مردم نيز فعال است و همچنين با واحد فاضلاب و شهرداري همدان نيز همكاري دارد.
بخش های خبری
مطالب اخیر
![Post picture](https://hww.ir/media/cache/resolve/small_thumbnail/uploads/Photo%20News/kamrani/%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25AD%2520%25D8%25AA%25D9%2582%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25B1%25D9%2585%25D9%2587%25D9%2586%25D8%25AF%25D8%25B3%2520%25D8%25A8%25D8%25AE%25D8%25AA%25DB%258C%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2520001.jpg)
كسب رتبه برتر در" پاسخگويي به استعلامات پنجره واحد...
10 مرداد 1403![Post picture](https://hww.ir/media/cache/small_thumbnail/uploads/Photo%20News/kamrani/1722322307886.jpg)
پیشرفت 80 درصدی پروژهی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آ...
09 مرداد 1403پایداری شبکه توزیع آب شرب همدان با وجود تدوام گرما...
08 مرداد 1403