چهارشنبه 10 مرداد 1403 00:00:00
آشنائي با مركز ارتباطات مردمي ( 122 )

آشنائي با مركز ارتباطات مردمي ( 122 )

--

امروزه مركز ارتباطات مردمي 122 در شركت آب و فاضلاب استان همدان نام غريبي نيست و نه تنها در داخل شركت بلكه بسياري از مشتركان نيز آن را مي شناسند و از خدمات آن بهره مي گيرند.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان و به نقل از مديريت امور آبفاي شهرستان همدان، مركز ارتباطات مردمي 122 آبفا با مديريت جديد،در حدود شش ماه است كه فعاليتهاي خود را با هماهنگي مديرشهرستان همدان و با تعامل و همكاري مديريت روابط عمومي استان همدان، انجام مي دهد.مهندس آذرتكين در مصاحبه اي در اين خصوص گفت:اين مركز در راستاي ارايه خدمات بهتر و تسهيل در ارتباط مشتركان با شركت آبفاي استان همدان راه اندازي گرديده و در طول ساعات شبانه روز با شش خط ورودي و در سه شيفت (يك شيفت روز و دو شيفت شب) آماده پاسخگويي به مشتركان و دريافت پيام هاي مردمي است.
مديرآبفاي همدان در ادامه اظهار كرد:مركز 122 يكي از بخش هاي آبفا است كه در خصوص اعزام نيروهاي امداد نيز در هفت اكيپ كاري براي جلوگيري از هدر رفت آب در موارد خرابي شبكه، انشعاب و يا شكستگي هاي لوله و هرگونه نشت آب اقدام مي كند.
وي افزود:اين مركز علاوه بر همكاري با پست هاي امداد، در زمينه راهنمايي مردم نيز فعال است و همچنين با واحد فاضلاب و شهرداري همدان نيز همكاري دارد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x