شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شركت آبفاي استان همدان بر نقش مهم كاركنان در"مديريت مصرف آب" تاكيد نمودند.

مديرعامل شركت آبفاي استان همدان بر نقش مهم كاركنان در"مديريت مصرف آب" تاكيد نمودند.

--

مديرعامل شركت آبفاي استان همدان بر نقش مهم كاركنان در"مديريت مصرف آب" تاكيد نمودند.
به منظور بررسي نقش سازماني دركاهش هدرروي و كنترل آب به حساب نيامده همايشي كه در اول اسفند88 با حضور مسئولين و همكاران واحدهاي مختلف از جمله واحدحوادث و اتفاقات و مركز پيام 122 در محل تالار آب برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان علي رحيمي فر مديرعامل شركت ،درسالي كه موسوم به حركت مردم و مسئولين به سوي اصلاح الگوي مصرف مي باشد طي سخناني كه در بين معاونين –مديران و كاركنان مركز حوادث و اتفاقات و مركز 122 برگزارگرديد ، ضمن تاكيد بر نقش كاركنان اين شركت در مديريت مصرف آب و فرهنگ سازي در جهت اصلاح الگوي مصرف آب در استان همدان پرداختند و به بررسي ميزان هدرروي آب در استان همدان و لزوم رسيدگي هر چه سريعتر به اين حوادث چه به طورآشكار و چه حتي شكستگي هاي پنهان در سطح معبر و كوچه ها تاكيد نمودند.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان درادامه به تبيين و نقش زحمتكشاني كه درمركز حوادث و اتفاقات و مركز پيام 122 مشغول به كارمي باشند اشاره نمود و اظهارداشت :‌گزارش به موقع هر گونه حادثه و شكستگي هاي آشكار در خيابانها و سطح معابر باعث مي گردد كه اين فرهنگ يعني اطلاع رساني به موقع حوادث در بين همكاران و بالاخص مردم نهادينه گردد .
ايشان همچنن در اين نشست صميمي تاكيد بر جلوگيري از هر گونه انشعاب غير مجاز نمودند كه با دقت نظر مسئولين و حتي ايجاد حساسايت در بين مردم به اين مهم به طور جدي پرداخته شود. درپايان پرسش و پاسخ بين مديران و كاركنان به نحو مطلوبي صورت گرفت .

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x