شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
برگزاري جشن بزرگ فصلي كاركنان و خانواده ها

برگزاري جشن بزرگ فصلي كاركنان و خانواده ها

--

    به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان،در تاريخ 18/12/90،جشن بزرگ فصلي كاركنان و خانواده هاي معزز آنها برگزار گرديد . در اين مراسم پس از قرائت قرآن كريم و پخش سرود ملي، جناب آقاي عبدالله زاده معاونت محترم امور مشتركين به ميهمانان خيرمقدم گفتند و ضمن اشاره به اينكه برپائي اين چنين جشنهائي هر از چند گاهي ضروري مي باشد، اظهار داشت،خدمتگزاري در شركت آبفا بسيار مقدس است چرا كه هر يك از ما به نوعي رسالت سقايت را به عهده داشته كه بسيار مهم و ارزشمند مي باشد، وي افزود از ديگر مزاياي برپائي اين چنين مراسمي ايجاد شعف و شادي در بين همكاران و خانواده هاي آنها مي باشد كه اين قطعا تغيير روحيه را به همراه خواهد داشت و تاثيري مثبت در افزايش راندمان كاري كاركنان را در پي دارد. همچنين خانواده هاي محترم از نزديك با محيط و فضاي كاري همسران خود آشنا گرديده و در جهت مساعدت با آنها همكاري بيشتري را خواهند داشت. آقاي عبداله زاده در ادامه ضمن تشكر از حضور چشمگير كاركنان به همراه خانواده هاي آنها در اين مراسم، به ذكر يك واقعه ي تاريخي پرداختند و اعلام نمودند به ده نفر از كساني كه بهترين برداشت را از اين واقعه ارسال فرمايند جوايز ورزشي نفيسي تعلق مي گيرد.
پس از آن حاج آقا فاضليان يكي از علماي ديني به ايراد سخنراني پرداختند و ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين مراسم كه حرمت خاصي را براي خانواده ها قائل گرديده است به ذكر خصوصيات يك خانواده ي موفق از ديدگاه قرآن پرداختند و با استناد به آيات و احاديث از ائمه،يكسري از مهارتهاي زندگي و رموز موفقيت هر چه بيشترهمسران را برشمردند.
اين مراسم با اجراي چندين آيتم موسيقي و برنامه هاي شاد عمو حميد براي بچه ها و برگزاري مسابقات متنوع ادامه يافت. در ادامه ميزگردي نيز با حضور مديريت محترم عامل و معاونين شركت جهت پرسش و پاسخ ترتيب داده شد و در اين قسمت از برنامه، جناب آقاي مهندس عزالدين-مديرعامل محترم شركت، به بيان سخنان ارزشمند خود پرداختند و ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان ارجمند از حضور آنها تشكر نمودند و اظهار داشتند انشاءاله در هر فصل، ديداري با خانواده ها و كاركنان شركت خواهيم داشت و از نزديك به بررسي مسائل و مشكلات آنها مي پردازيم. ضمن اينكه در اين روز سوالات به صورت مكتوب جمع آوري و پاسخ مناسب از سوي مسئولين شركت داده شد. در پايان،به ده نفر از عزيزاني كه در مسابقات قرآن مقام برتر را كسب نموده بودند لوح تقدير و هديه تعلق گرفت، همچنين از هفت نفر از بازنشستگان سال جاري كه اخيرا" به اين افتخار بزرگ دست پيدا كرده اند نيز تجليل گرديد،ضمن اينكه به پنج نفر از خانمهاي شاغل در شركت نيز به قيد قرعه جوايزي جهت مسابقه ي كتابخواني گوهر عفاف و حجاب كه پيش از اين در بين كاركنان خانم شاغل در شركت برگزار گرديده بود، اهدا شد. شايان ذكر است در اين روز براي بچه هاي عزيز آتليه ي عكس پيش بيني گرديده بود و پس از گرفتن عكس، همان جا به آنها تحويل مي گرديد، همچنين اقلام تبليغاتي نيز به همراه بادكنك به آنها اهدا گرديد.


    

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x