شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
از ابتداي خرداد ماه هيچگونه خدمات فروش انشعاب در شرکت آبفاي همدان ارائه نمي‌شود

از ابتداي خرداد ماه هيچگونه خدمات فروش انشعاب در شرکت آبفاي همدان ارائه نمي‌شود

--

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتداي خردادماه، هيچ گونه خدماتي در خصوص فروش انشعاب در داخل شرکت آب و فاضلاب ارائه نمي‌شود.
مهندس عزالدين در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با ارائه خدمات به امور مشترکين اظهار کرد: استان همدان در واگذاري امور مشترکين به دفاتر پيشخوان از استان‌هاي پيشرو بوده است و چهار خدمات اصلي آبفا که عمده آن فروش انشعاب آب است، از طريق دفاتر پيشخوان صورت مي‌گيرد.
وي تصريح کرد: در حال حاضر خدمات آبفا هم از طريق دفاتر پيشخوان و هم در شرکت آب ‌و فاضلاب انجام مي‌‌شود، اما از ابتداي خرداد ماه هيچ گونه خدماتي را در خصوص فروش انشعاب در داخل شرکت قبول نمي‌کنيم.
وي بيان داشت: از زمان مقرر، دفاتر پيشخوان دولت موظف به اين کار مي‌شوند که در اين راستا تعرفه‌ها در استانداري مصوب شده و مردم خدمات خود را بايد از آن جا دريافت کنند.
وي با بيان اينکه استان همدان به عنوان پايلوت کشوري در اين زمينه انتخاب شده است، گفت: با پايلوت شدن همدان از اين پس مردم خدمات آبفا را در دفاتر پيشخوان دريافت کنند.
وي يادآور شد: با آغاز اين طرح، 50 نقطه در سطح شهر همدان اين خدمات را ارائه مي‌دهند که باعث مي‌شود مردم در مکان‌هاي سکونتگاهي خود با مراجعه به دفاتر، خدمات خود را دريافت کنند.
وي خاطرنشان کرد: براي ارائه خدمات از دفاتر پيشخوان دولت، حدود 50 نقطه در سطح شهر همدان و 112 نقطه در سطح استان مد نظر قرار گرفته و اين براي ارائه خدمات جوابگو است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر خدمات از طريق سامانه 122 نيز ارائه مي‌شود، افزود: با ارائه خدمات از طريق سامانه 122، همکاران آبفا به آنجا مراجعه مي‌کنند و فقط براي واريز فيش بانکي مراجعات صورت مي‌گرفت اما ما مي‌خواهيم سامانه 122 را نيز حذف کنيم و مردم به دفاتر پيشخوان نزديک محل سکونت خود مراجعه کنند.
وي با بيان اينکه پرداخت قبوض آب به صورت غيرحضوري نيز مد نظر ماست، تأکيد کرد: در راستاي ارائه خدمات به صورت غيرحضوري، جوايزي پيش بيني شده و درخواست ما اين است که از سامانه الکترونيکي دولت چه در منزل يا از طريق خودپرداز به صورت غير حضوري پرداخت کنند.
وي در پايان گفت: شرکت آبفاي همدان براي ايجاد رقابت در اين عرصه به صورت يک دوره و سه دوره متوالي جوايزي چون خودروي پرايد، ال سي دي و دوچرخه پيش بيني کرديم تا اين امر موجب رفاه مردم و کمتر شدن تردد درون شهري شود.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x