شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:تاکنون براي پروژه تصفيه‌خانه فاضلاب همدان 85 ميليارد تومان هزينه شده است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:تاکنون براي پروژه تصفيه‌خانه فاضلاب همدان 85 ميليارد تومان هزينه شده است.

--

به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان، مهندس عزالدين عصر شنبه در بازديد فرماندار از پروژه تصفيه‌خانه فاضلاب همدان اظهار کرد: اين پروژه از برنامه‌هاي بسيار مهم استان به شمار مي‌رود چراکه هم پروژه‌اي بزرگ است و هم اينکه از مصالح بي‌نظيري استفاده شده است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه 16 نقطه اتصال به شبکه اصلي باقيمانده است، گفت: همدان تنها مرکز استاني بود که تصفيه‌خانه نداشت و اميدواريم که مساعدت‌هاي لازم انجام شود و تصيفه‌خانه با دبي مناسب انجام شود.
وي خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان تصفيه‌خانه مشخص شده است به طوري که کشاورزان و بخش صنعت از آب حاصل از تصفيه فاضلاب بهره‌مند مي‌شوند و اين آب با پيش تصيفه در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.
مهندس عزالدين بيان کرد: تاکنون براي اين پروژه 85 ميليارد تومان هزينه شده که 45 ميليارد تومان در بخش تصيفه‌خانه و 35 ميليارد تومان براي شبکه‌گذاري آن هزينه شده است.
وي اضافه کرد: اين تصفيه‌خانه در دو بخش مايع و لجن و با استفاده از هاضم‌هاي بي‌هوازي براي تثبيت لجن اجرا مي‌شود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اذعان داشت: تصفيه‌خانه همدان شامل چهار مدول است که دو مدول از آن هر يک با متوسط ظرفيت تصفيه 640 ليتر بر ثانيه در حال ساخت است.
وي تصريح کرد: پيشرفت فيزيکي بخش هاي ساختماني و تجهيزاتي در بخش مايع و لجن و در دو مدول 85 درصد است.
مهندس عزالدين در پايان خاطرنشان کرد: فاضلاب بيمارستان‌هاي همدان تصفيه نشده وارد فاضلاب اصلي مي‌شود که همين امر موجب تزريق خوناب‌ها به شبکه اصلي فاضلاب شده و موجب بيماري‌هايي مي‌شود که براي کنترل آن نياز به تصفيه‌خانه در هر بيمارستان داريم.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x