شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
كسب رتبه ي برتر توسط شركت آبفاي همدان در مديريت اطلاعات آزمايشگاهي(LIMS)

كسب رتبه ي برتر توسط شركت آبفاي همدان در مديريت اطلاعات آزمايشگاهي(LIMS)

--

شركت آبفاي استان همدان در به كارگيري سامانه ي مديريت اطلاعات آزمايشگاهي (LIMS) در سال 1390 رتبه ي برتر را در سطح كشور كسب نمود.
به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان، در ارزيابي به عمل آمده در بين شركتهاي آب و فاضلاب شهري در سال 1390،آبفاي همدان حائز موفقيتي شاخص و كسب رتبه ي برتر گرديده است.پيرو كسب اين موفقيت لوح تقديري كه از سوي حميدرضاتشيعي معاونت نظارت بر بهره برداري شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور ارسال گرديده است از اين شركت تقدير و تشكر ويژه به عمل آمده است.در بخشهائي از اين تقدير نامه آمده است بدين وسيله موفقيت آن شركت را در بين شركتهاي آب و فاضلاب شهري در زمينه ي به كارگيري سامانه ي مديريت اطلاعات آزمايشگاهي(LIMS) كه نقش به سزائي در ساماندهي اطلاعات ارزشمند توليد شده در آزمايشگاههاي آب و فاضلاب داشته و به عنوان يكي از زيرساخت هاي اصلي در مديريت آب مطرح مي باشد›در گروه شركتهاي برتر در سال 90 تبريگ مي گوئيم.
در اين لوح از مجموعه همكاران شركت به ويژه،معاونت محترم بهره برداري و همكاران واحد كنترل كيفيت و بهداشت آب،تقدير و تشكر ويژه به عمل آمده است.
بدين وسيله ايت موفقيت بزرگ را به محضر مديريت محترم عامل و مجموعه همكاران به ويژه كاركنان زحمت كش در دفتر كنترل كيفيت و رابطين تلاشگر آماري كه نقش موثري در كسب اين موفقيت داشته اند تبريك عرض مي نمائيم.     

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x