شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير آبفاي تويسرکان خبر داد:پيشرفت 95 درصدي آبرساني به منطقه سرابي تويسرکان

مدير آبفاي تويسرکان خبر داد:پيشرفت 95 درصدي آبرساني به منطقه سرابي تويسرکان

--

مدير آب و فاضلاب شهرستان تويسرکان گفت: طرح آبرساني به منطقه سرابي تويسرکان از پيشرفت فيزيکي 95 درصدي برخوردار است.
محسن اکبري در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عمليات تکميلي آبرساني به منطقه سرابي اظهار کرد: شهر تويسرکان با جمعيتي حدود 52 هزار نفر، بيش از 99 درصد جمعيت آن زير پوشش شبکه آبرساني قرار دارند.
وي تصريح کرد: با توجه به بحران آب در سال 87 و دستور و تأييد مديرعامل وقت با تهيه طرحي سريع و جذب اعتبارات از همان سال شروع و به زودي افتتاح مي‌شود.
مدير آب و فاضلاب شهرستان تويسرکان با اشاره به مشخصات طرح اظهار کرد: طرح آبرساني به تويسرکان- سرابي داراي مشخصات تجهيز چاه، حفر، لوله‌گذاري خط انتقال، خريد ديماندي برق، تجهيزات الکترومکانيال و بهره‌برداري از چاه در سال 88 است.
وي ابراز داشت: در راستاي خط انتقال مخزن 5 هزار "بهشت زهرا" از ذخيره انتقالي به طول 950 متر و 250 ميلي‌متر با جنس چدن استفاده شده است.
اکبري با اشاره به اجراي خط انتقال به طول تقريبي شش و پنج کيلومتر از جنس چدن داکتيل و يک کيلومتر پلي اتيلن، خاطرنشان کرد: بهينه‌سازي ايستگاه برق با تعويض ترانس يک هزار و 250 kva با يک‌هزار kva و ساخت تابلوهاي دو سلول سکسيونر قابل قطع برق، يک سلول دژنگتور و يک سلول اندازه‌گيري از ديگر مراحل اجراي اين طرح است.
وي بيان داشت: ايستگاه پمپاژ با اسکلت بتني و ايستگاه کلرزني با اسکلت فلزي براي اين طرح احداث شده است.
مدير آب و فاضلاب شهرستان تويسرکان اضافه کرد: اعتباري که تاکنون براي اين طرح جذب شده 19 هزار و 269 ميليون ريال است که طرح نيز از پيشرفت 95 درصدي برخوردار است.
وي در پايان به اهداف پروژه اشاره کرد و گفت: مديريت توزيع آب شبکه در کل شهر، آبگيري مخزن سرابي به صورت مستقيم و حل مشکل فشار شبکه خيابان انقلاب، بلوار بهشتي و کوچه‌هاي منشعب و ميدان آزادي از اهداف کلي اين طرح است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x