شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل:گذر از تابستاني بدون بحران مرهون زحمات تك تك كاركنان تلاشگر

مديرعامل:گذر از تابستاني بدون بحران مرهون زحمات تك تك كاركنان تلاشگر

--

اولين جلسه شوراي معاونين و مديران شركت آب و فاضلاب استان همدان در سال 1391 ديروز (22/7/91) در محل تالار آب از ساعت 9 صبح لغايت 15 بعداز ظهر برگزار گرديد. در اين جلسه كه با حضور معاونين و مديران ستادي و مناطق برگزار شد،مديرعامل محترم شركت ضمن تشكر از همت و تلاش كليه ي كاركنان تلاشگر در جهت پيشبرد هر چه بهتر امور شركت، از معاونين و تمامي مديران مناطق و ستادي نيز تقدير و تشكر نمودند.مهندس عزالدين ضمن تاكيد جدي بر اينكه با زحمات مديران مناطق توانستيم تابستان گرم را هر چه بهتر و مطلوبتر و بدون هر گونه بحران قطعي پشت سر گذاريم و اين مهم محقق نمي شد مگر با همت و تلاش همه ي كاركنان و بالاخص مديران حوزه ها، كه اين موفقيت بسيار چشمگير و قابل تقدير است. مديرعامل محترم،در ادامه ي سخنان خود، با اشاره به اينكه اعتماد در هر سازمان 4 سطح دارد،ظهار داشتند ابتدا كاركنان و مديران بايد به نفس خود اعتماد داشته باشند و در تصميم گيري هاي خود مصمم و با اراده عمل كنند وي همچنين خطاب به مديران حوزه هاي مختلف گفت:به زيردستان خود بسيار اعتماد كنيد و به آنها اطمينان بدهيد و سعي بر پرورش و بزرگ كردن آنها داشته باشيد كه اگر اين گونه عمل كنيد قطعا و بي شك نتايج مثبتي را در قبال اين حسن اعتماد خواهيد گرفت.وي دومين عامل موفقيت مديران را اعتماد به سيستمي كه در آن كار مي كنند دانست و اظهار داشت: اينجانب به معاونين و مديران خودم بسيار اعتماد دارم و اين را رمز موفقيت دانسته و از تمامي مديران خواست اينگونه عمل كنند وي گفت در سيستمي كه خدمت رساني مي كنيد اعتماد داشته باشيد تا جوابي مثبت را دريافت كنيد.وي همچنين از مديران خواست به بالادستي هاي خود اعتماد كنند تا حمايت آنها را نيز جلب نمايند.مهندس عزالدين اعتماد را يكي از بالاترين رموز موفقيت مديران بر شمرد و اظهار داشت به واقع بايد به سيستمي كه در آن خدمات رساني مي كنيد عشق بورزيد و تا پاي جان فداكاري كنيد تا نتايج مثبت و بازخورد مطلوب آن را بگيريد.وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه ممكن است در جامعه مشكلاتي وجود داشته باشد گفت:اين مشكلات هيچ ارتباطي با مسائل درون سازماني ما ندارد و ما بايد بدون توجه به مشكلات موجود و با گذر از اين مسائل فقط به مشكلات داخلي شركت بپردازيم تا به اهداف پيش روي سازمان برسيم.
ايشان با اشاره به اينكه مديران بايد از ريخت و پاشهاي اضافي جلوگيري كنند اظهار داشت با توان و پيگيري هاي مديران مناطق در وصول مطالبات چرخ اين شركت بهتر مي چرخد و سود آن نيز عايد كاركنان تلاشگر خواهد شد و قطعا در پايان سال حقوق و مزاياي كاركنان را به راحتي پرداخت خواهيم كرد.وي از مديران خواست تمام هم و غم خود را در جهت وصول مطالبات گذاشته تا از اين شرايط خاص به نحو مطلوب عبور نمائيم.
وي در پايان ضمن تشكر از تلاشهاي كليه كاركنان،از آنها خواست تا در كارهاي گروهي بيشتر شركت كنند مخصوصا در برنامه هاي پياده روي-كوهنوردي-مسابقات ورزشي و ... و از انزوا دوري گزينند چرا كه هميشه مديران موفق از بين افراد شاد و با ذوق و استعداد انتخاب مي گردند نه آدمهاي گوشه گير و منزوي. ايشان ضمن آرزوي موفقيت و بهروزي براي تمامي كاركنان صديق و زحمتكش، صحت و سلامتي آنها را از خداوند منان خواستار شدند.
اين جلسه كه شش ساعت به طول انجاميد در دو بخش كاري صورت پذيرفت بخش اول تا قبل از اذان و بخش دوم پس از اقامه ي نماز جماعت تا ساعت 15 به طول انجاميد. شايان ذكر است هريك از معاونين برنامه ريزي-مهندسي و توسعه-مالي و پشتيباني-امور مشتركين –بهره برداري و مديران حراست-روابط عمومي-حقوقي و قراردادها و مشاور بانوان به ارائه گزارش شش ماهه سال 1391 پرداختند.  

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x