شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
همدان با 17 مقاله در جشنواره بهره‌برداري صنعت آبفا حضور مي‌يابد

همدان با 17 مقاله در جشنواره بهره‌برداري صنعت آبفا حضور مي‌يابد

--

خبرگزاري فارس: معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 17 مقاله از همدان در جشنواره توانمندي‌هاي بهره‌برداري صنعت آبفاي کشور حضور مي‌يابد.
سيد هادي حسيني بيدار  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاري جشنواره توانمندي‌هاي بهره‌برداري صنعت آب و فاضلاب در تهران، اظهار کرد: جشنواره توانمندي‌هاي بهره‌برداري صنعت آب و فاضلاب براي نخستين بار در سطح کشور برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينکه در مجموع يک هزار و 278 مقاله به جشنواره ارسال شده است، افزود: از اين تعداد مقاله ارسالي سهم آبفاي استان همدان 26 مقاله است که از اين تعداد 17 مقاله قابليت عرضه به نمايشگاه اين جشنواره را دارد.
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اينکه رئيس شوراي سياستگذاري جشنواره و معاونت وزارت بهره برداري آب و فاضلاب کشور داوري مقالات ارسالي را داشتند، تصريح کرد: 38 داور متشکل از اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها نيز مقاله‌ها را بررسي کردند.
وي خاطرنشان کرد: مرحله بعدي اين جشنواره ارزيابي مقاله‌ها و ارائه به نمايشگاه است که در اين راستا کيفيت مقاله‌ها بررسي مي‌شود و از مقاله‌هاي برتر با اهداي جوايز و تنديسي تقدير مي‌شود.
حسيني‌بيدار اظهار کرد: اين نمايشگاه از 21 تا 24 آبان ماه در تالار حجاب تهران گشايش مي‌يابد که بازديد براي عموم آزاد است.
وي از حضور 172 شرکت‌کننده در اين نمايشگاه خبر داد و اضافه کرد: 52 شرکت‌کننده در بخش دولتي و آبفاي شهري و روستايي و 120 شرکت‌کننده را اشخاص حقيقي يا بخش خصوص تشکيل مي‌دهند.
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به محورهاي اين جشنواره خاطرنشان کرد: پروژه‌هاي بهره‌برداري و ارتقا در سامانه‌هاي مورد بهره‌برداري، تجهيزات صنعتي توليدشده مرتبط با بهره‌برداري، ابداعات، اختراعات و نوآوري‌ها در بهره‌برداري و طرح‌هاي پژوهشي در کتاب از محورهاي اين جشنواره به شمار مي‌رود.
به گفته وي، تمام طرح‌ها به نوعي با صنعت بهره‌برداري آبفا مطابقت دارد و با نيازهاي شرکت‌ها به عنوان دستاورد بهره‌برداري مطابقت دارد.
حسيني‌بيدار در پايان سخنانش يادآور شد: ايجاد هماهنگي و تبادل تجربيات حاصل شده در چند سال شرکت‌هاي آبفا با يکديگر و ارج نهادن به الگوهاي بهره‌برداري قبل اهداف اين نمايشگاه به حساب مي‌آيد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x