شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
"اجراي طرح آشنائي بانوان با راهكارهاي مديريت مصرف آب در سطح استان همدان"

"اجراي طرح آشنائي بانوان با راهكارهاي مديريت مصرف آب در سطح استان همدان"

--

"اجراي طرح آشنائي بانوان با راهكارهاي مديريت مصرف آب در سطح استان همدان"

براساس گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان در اسفند 1388و در آستانه ي سنت مرسوم خانه تكاني ،‌صدها نفر از بانوان خانه دار و شاغل در تمامي شهرستانهاي استان با راهكارهاي صرفه جوئي در مصرف آب آشنا گرديدند .
اين گزارش مي افزايد در اين مراسم كارشناس مديريت مصرف اين شركت ضمن معرفي صنعت آب ، مراحل توليد ،‌انتقال و توزيع آب را به اختصار براي حضار شرح دادند. مهندس آقامحمدي با تعريف مديريت مصرف و مقايسه اين مقوله در ايران با تعدادي از كشورها به بيان مشكلات و محدوديت هائي كه موضوع مهم و حياتي آب با آنها مواجه است پرداخت.
وي در ادامه اجراي راهكارهاي مديريت مصرف آب را ضروري دانسته و پس از اشاره به مزاياي استفاده از ادوات كاهنده و با بيان نكاتي در خصوص بكارگيري صحيح لوازم مصرفي مانند كولرها ،‌فلاش تانكها، شيرآلات و .... از حاضرين درخواست نمود كه ضمن رعايت فردي و خانوادگي به آموزش راهكارهاي مصرف صحيح آب و استفاده بهينه از اين كالاي بدون جايگزين به نسلهاي آينده نيز اهتمام داشته باشند.
خاطرنشان مي سازد در تعدادي از اين جلسات نيزمديريت دفتر روابط عمومي شركت نيز با اين بانوان به صحبت پرداخته و ضمن تشريح مسائل مربوط به امرخطيرآبرساني دراستان با توجه به محدوديتها، خواستار آموزش فرزندان و نسل آينده كه دردامان اين مادران تحت تعليم مي باشند شده و حق حفاظت از اين منابع ارزشمند را برايشان واجب ذانستند.
درادامه ضمن توزيع بروشورهاي صرفه جوئي در بين زنان ،‌ سوالاتي نيز از حاضرين درجلسه پرسيده شد و به نفراتي كه به سوالات پاسخ صحيح دادند جوايزي اهدا گرديد . شايان ذكر است تا كنون بيش از هزار نفز از زنان ساكن در شهرستانهائي از جمله همدان-ملاير-نهاوند-تويسركان-اسداباد-كبودراهنگو فامنين آموزشهاي لازم را فراگرفته اند تا بافرهنگ بهينه سازي مصرف و روشهاي استفاده بهينه از آن در محيط خانه و انتقال به نسلهاي آينده آشنا شوند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x