شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون بهره‌برداري آبفاي همدان خبر داد:کسب رتبه نخست آبفاي همدان در بخش انرژي کشور

معاون بهره‌برداري آبفاي همدان خبر داد:کسب رتبه نخست آبفاي همدان در بخش انرژي کشور

--

معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: دفتر انرژي و سيستم‌هاي کنترل معاونت بهره‌برداري موفق به کسب مقام نخست در کشور شد.
سيد هادي حسيني‌بيدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کسب رتبه نخست آبفاي همدان در بخش انرژي در کشور اظهار کرد: دفتر انرژي و سيستم‌هاي کنترل معاونت بهره‌برداري موفق به کسب مقام نخست در کشور شد.
وي بيان داشت: شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور شاخص‌هاي عملکرد سالانه حوزه انرژي بر اساس تعهدات، سرمايه‌گذاري، شاخص‌هاي انرژي و شاخص‌هاي بهره‌وري انرژي را در بين 36 شرکت آب و فاضلاب بررسي و از شرکت‌هاي برتر تقدير مي‌شود.
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب همدان تصريح کرد: مقام نخست شرکت آبفاي همدان در پي‌روند صعودي دفتر انرژي و سيستم‌هاي کنترل شرکت حاصل شده است به گونه‌اي که پس از رتبه پايين 29 در سال 87، موفق به کسب رتبه شانزدهم در سال 88، رتبه پنجم در سال 89 و رتبه نخست در سال جاري را کسب کرد.
وي اظهار کرد: تشکيل کارگروه‌هاي پيک‌سايي، مميزي مجدد تأسيسات تأمين آب، کاهش ديماند مازاد و سرمايه‌گذاري در حوزه ياد شده از عوامل موفقيت دفتر انرژي و سيستم‌هاي کنترل در سال 90 بوده است.
حسيني‌بيدار خاطرنشان کرد: در اين رده‌بندي شرکت‌هاي آب و فاضلاب خراسان جنوبي در رده دوم و مقام سوم را شرکت‌هاي آب و فاضلاب شيراز، کردستان، بوشهر، اهواز، به صورت مشترک کسب کردند.
وي اضافه کرد: بر اساس اين ارزيابي شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال 1390 با صرفه‌جويي بيش از يک ميليارد تومان در هزينه‌هاي برق در صدر جدول قرار گرفت.
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پايان ابراز داشت: با حمايت‌هاي مستمر مديريت ارشد شرکت علاوه برحفظ رتبه ياد شده در سال‌هاي بعد بتوان با بهبود شاخص‌ها گامي بلند در روند کاهش هزينه‌هاي انرژي برداشت.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x