شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
حضور مديرعامل شركت آبفاي همدان در برنامه تلويزيوني گراميداشت"روز جهاني آب"(2 فروردين1389)‌

حضور مديرعامل شركت آبفاي همدان در برنامه تلويزيوني گراميداشت"روز جهاني آب"(2 فروردين1389)‌

--

حضور مديرعامل شركت آبفاي همدان در برنامه تلويزيوني گراميداشت"روز جهاني آب"(2 فروردين1389)‌

همزمان با سال جديد و در روز جهاني آب ، برنامه تلويزيوني به مدت 45 دقيقه با مشاركت صدا و سيماي مركز همدان ، توسط روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان تهيه و در روز دوم روردين ماه سال جديد از شبكه استاني همدان پخش شد .
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان همزمان با سالروز جهاني آب در دوم فروردين ماه در سال همت مضاعف –كارمضاعف ، مهندس رحيمي فر مدير عامل با حضور در برنامه اي تحت عنوان " آب براي زندگي " در سيماي مركز همدان ، در گفتگويي صميمانه ضمن توصيف شرايط جهاني آب در حال حاضر ، به تشريح وضعيت كنوني منابع آبي استان همدان پرداخته و لزوم صرفه جويي در مصرف اين مايع حيات بخش را به مشتركين آبفا در استان همدان يادآور شد .
بنا براين گزارش در اين برنامه ي 45 دقيقه اي مدير عامل آبفا با حضور در استوديو برنامه ي آب براي زندگي به سوالات مجري اين برنامه در خصوص وضعيت تهيه و توزيع آب شرب در شهرهاي استان همدان پاسخ گفت و با تاكيد بر ارزش آب در زندگي اظهار داشت : با حلول سال جديد و فرا رسيدن فصل ديگري از زندگي ، با مصرف بهينه آب بر طراوت و زيبايي اين  فصل بيفزاييم تا با در اختيار داشتن  هميشگي آب طراوت را در همه ي روزهاي سال به فرزندان خود هديه كرده باشيم .
وي با اشاره به چرخه ي آب در طبيعت اذعان داشت : آب منبع تجزيه پذير دائمي اما محدود و معين است و به لحاظ اين محدوديت بايد در مصرف آن دقت بيشتري نمود .
مدير عامل آبفا استان همدان با تشريح وضعيت جهاني آب افزود : بنا بر گزارش سازمان توسعه جهاني ، تامين آب به عنوان جدي ترين بحران در سال هاي آتي گريبانگير كشورهاي جهان خواهد شد و اين در حالي است كه در حال حاضربالغ بر 1/1 ميليارد نفر در دنيا به آب شرب بهداشتي دسترسي ندارند . بنا بر اين گزارش و با بررسي هاي صورت گرفته تا سال 2020 دسترسي انسان ها به آب به يك سوم سطح كنوني كاهش خواهد يافت كه با اين روند تا سال 2050 ميلادي 48 كشور با جمعيتي معادل 2 ميليارد نفر با تنش آبي شديد روبرو خواهند بود .
وي با اشاره به سرانه ي بالاي مصرف آب در شهر همدان گفت : در حال حاضر هر شهروند همداني حدود 300 ليتر آب در شبانه روز مصرف مي نمايد كه تنها حدود 7 از اين مقدار ضروري است و بقيه آن در بخش هايي مورد استفاده قرار مي گيرد كه كاملا" قابل صرفه جويي است و چنانچه اگر ما بخواهيم جزو 48 كشوري كه تا سال 2050 دچار بحران شديد كم آبي مي شوند نباشيم ، بايد در مصرف آب صرفه جويي نماييم .
شايان ذكر است در اين برنامه قسمتهاي متنوعي از قبيل كليپ هاي شاد بهاري با نماد آب و آباداني – پخش سرود ملي آب و كليپ هاي تخصصي مراحل آزمايش آب ، و صحبتهاي معاونت بهره برداري در خصوص كيفيت آب و ديگر كارشناسان اين حوزه و همچنين سخنان مدير روابط عمومي شركت با محتواي دهه ي جهاني آب براي زندگي نيز تهيه و پخش گرديد . 


 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x