شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل آبفاي همدان:پرداخت قبوض آب در همدان الکترونيکي شد.

مديرعامل آبفاي همدان:پرداخت قبوض آب در همدان الکترونيکي شد.

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مشترکان آب و فاضلاب همدان از اين پس آب‌بهاي خود را بايد به صورت الکترونيکي پرداخت کنند.
مهندس عزالدين در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت غير حضوري قبوض آب خبر داد و اظهار داشت: در روش جديد صدور و توزيع قبوض مشترکان در سطح استان همدان، مشترکان مي‌توانند به صورت غير حضوري از طريق سيستم‌هاي الکترونيکي مانند دستگاه اي تي ام، اينترنت و تلفن‌بانک قبوض خود را پرداخت کنند.
وي تصريح کرد: با اين روش از ترددهاي اضافه درون‌شهري و اتلاف وقت در باجه بانک‌ها و پرداخت هزينه‌هاي اضافي شهروندان جلوگيري مي‌شود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: با همکاري و مساعدت مردم مي‌توان رفاه عمومي مردم را تأمين کرد و گام‌هاي مؤثري را در راستاي ترويج فرهنگ الکترونيک برداشت.
وي ادامه داد: در اين روش مردم از طريق قبوضي که در بين مشترکان توزيع مي‌شود، از ميزان آب‌بها مطلع مي‌شوند اما پرداخت آن به صورت الکترونيکي است و پرداخت‌هاي بانکي ديگر وجود نخواهد داشت چراکه قبض‌هاي جديد بدون ته فيش طراحي شده است.
مهندس عزالدين عنوان کرد: اطلاعات از طريق پرداخت غيرحضوري و سيستم الکترونيکي سريع‌تر به شرکت آبفا انتقال مي‌يابد.
وي يادآور شد: در روش حضوري ته فيش‌ها گم مي‌شد و مجدد قبض‌هاي بدهي صادر مي‌شد اما پرداخت با سيستم الکترونيکي خيلي سريع‌ اطلاعات به شرکت منتقل مي‌شود.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پايان اظهار داشت: در آينده نزديک با ايجاد شماره 1522 براي تلفن‌بانک،مشترکان مي‌توانند پرداخت تلفني خود را از طريق اين شماره انجام دهند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x