شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
امام جمعه همدان:ادارات و سازمان ها بايد پرداخت بدهي به شرکت آبفا را در اولويت قرار دهند.

امام جمعه همدان:ادارات و سازمان ها بايد پرداخت بدهي به شرکت آبفا را در اولويت قرار دهند.

--

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان،آيت ا... محمدي،در جريان ملاقات مدير امور آب و فاضلاب شهرستان همدان و تني چند از مديران اجرايي امور که در محل دفتر ايشان صورت گرفت تصريح داشت:چون شرکت آب و فاضلاب بايد آب سالم و مطمئن  و دائمي در اختيار مردم قرار دهد٫لازم است سازمان ها و نهادهاي نظامي و اداري نسبت به پرداخت بدهي هاي خود به اين شرکت اقدام کنند تا اين شرکت بتواند خدمات خود را به صورت مستمرادامه دهند.
امام جمعه ي معزز همدان،ضمن  برشمردن رسالت شرکت هاي آب و فاضلاب با اعلام اين مطلب که وضعيت بارش ها نسبت به سال  هاي گذشته خوب نبوده است  گفت بايد مردم را از شرايط  و وضعيت موجود  مطلع نمود و از آن ها خواست تا بارعايت صرفه جويي از بروز مشکل در آينده جلوگيري گردد.
وي همچنين با برشمردن نقش روحانيون در فرهنگ سازي ديني براي رعايت اصل صرفه جويي اين مهم را از مصاديق اقتصاد مقاومتي دانستند و خواستار توجه بيشتر مسئولين به موضوع آب شدند.
در اين ملاقات همچنين منهدس آذرتكين با ارائه گزارش مختصري از وضعيت آب و فاضلاب در حوزه شهرستان همدان اعلام داشتند که با توجه به اشراف و عنايت خاصي که نماينده محترم ولي فقيه استان  به موضوع آب  داشته و دارند.به حمالله تا كنون مشكل خاصي نداشته ايم و از اين بابت خداوند متعال را شاكريم.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x