شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تعامل سازنده ي شهرداري بهار و امور آبفاي بهار

تعامل سازنده ي شهرداري بهار و امور آبفاي بهار

--

رئيس آب و فاضلاب شهرستان بهار گفت: از اين پس با همکاري شهرداري بهار، آبفاي بهار در جريان صدور پروانه ساختماني قرار مي‌گيرد.
محمد رجبي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به تعامل سازنده شهرداري و آبفاي بهار در ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و پيش‌بيني نياز تأسيسات آب و فاضلاب و اصلاح برخي از تأسيسات مالکان واقع در محدوده خدمات شهري که نسبت به بازسازي اقدام مي‌کنند، تعامل با شهرداري احساس مي‌شود.
وي به استعلام صدور پروانه ساختماني براي مالکان جديد اظهار کرد: در اين راستا مالکان بر اساس پروانه ساختماني اقدام به ايجاد ساختمان مي‌کردند و در پايان کار به منظور ارائه خدمات آب و فاضلاب با مشکل مواجه مي‌شد که با انجام اين مهم شرکت آبفا در جريان صدور پروانه ساختماني قرار مي‌گيرد.
رئيس آب و فاضلاب شهرستان بهار به استعلام شهرداري براي تخريب و تغييرات ملک اشاره کرد و گفت: قبل از اينکه تعامل شرکت آبفا با شهرداري صورت گيرد، تأسيسات شرکت هنگام تخريب ملک دچار حادثه شده و باعث هدرروي آب و ... مي‌شد.
وي بيان داشت: با هماهنگي انجام شده، با شهرداري از اين پس شهرداري در هنگام تخريب ملک، تأسيسات شرکت را جمع‌آوري و پس از نوسازي به درخواست مشترک انشعاب مورد درخواست برقرار مي‌شود.
رجبي به استعلام براي صدور پايان‌کار در خصوص جداسازي شبکه‌هاي آب باران از شبکه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب اشاره کرد و تصريح کرد: قبل از اينکه چنين موردي استعلام شود، تأسيسات جمع‌آوري آب‌هاي سطحي وارد شبکه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب مي‌شد که خسارت‌هاي فراواني را به شرکت وارد مي‌آورد.
رئيس آب و فاضلاب شهرستان بهار بيان داشت: با اتمام اين مهم مشترکان در شهر بهار ملزم به جداسازي شبکه آب باران از شبکه جمع‌آوري فاضلاب است.
وي استعلام در خصوص حفاري‌ها را چهارمين همکاري عنوان کرد و گفت: اين استعلام موجب اطلاع‌رساني تأسيسات اين شرکت به ساير شرکت‌هاي خدماتي مي‌شود که باعث شده است که کمترين خسارت به تأسيسات وارد و نيز حريم تأسيسات ايجاد و حفظ شود.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x