شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير عامل شركت آبفاي استان همدان گفت:باهمت و تلاش مضاعف مي توانيم درجهت كاهش قيمت تمام شده ي آب گامهاي موثري رابرداريم.

مدير عامل شركت آبفاي استان همدان گفت:باهمت و تلاش مضاعف مي توانيم درجهت كاهش قيمت تمام شده ي آب گامهاي موثري رابرداريم.

--

مدير عامل شركت آبفاي استان همدان گفت:باهمت و تلاش مضاعف مي توانيم درجهت كاهش قيمت تمام شده ي آب گامهاي موثري رابرداريم.

 

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان مديرعامل شركت آبفاي استان همدان در روز اول كاري در بين همكاران حضور يافته و ضمن تبريك سال نو به ارائه گزارشي از عملكرد سال گذشته پرداخته و رويكردي نيز به فعاليتها ي سالجاري داشتند و به ارائه ي خطي مشي ها نيز پرداختند.

رحيمي فر سال گذشته را سالي پربركت دانسته و اظهارداشتند در سال 1388 خوشبختانه به هيچ وجه قطعي آب نداشتيم .و اين ميسر نمي گرديد مگر با تلاش و همت غالب زحمتكشان و خدمتگزاران در شركت آب و فاضلاب استان و مراتب قدرداني و تشكر خود را از تمامي همكاران اعلام داشتند .

ايشان ضمن اشاره به فرآيند بسيار پيچيده و مشكل تامين آب سالم و بهداشتي و مشكلات خاصي كه در اين مسير وجود دارد خاطرنشان نمودند كه وظيفه همگان صيانت و نگهداري از اين كالاي ارزشمند و بدون جايگزين مي باشد و به ارائه ي خطي مشي هاي پيش رو درسال جاري اشاره نمودند و به مبحث مهم هدفمند كردن يارانه ها نيز پرداختند .

ايشان تصريح داشتند، اهتمام جدي پرسنل در سالجاري بايد در جهت كاهش قيمت تمام شده ي آب باشد تا اينكه بتوانيم خدمت بزرگي را به مردم ارائه نموده و فشاري برمردم و بالاخص مشتريان تحميل نگردد. ايشان همچنين به ارائه ي روشهاي ممكن و قابل پيگيري از جمله اصلاح الگوي مصرف و مديريت بهينة مصرف به طور جدي - تعديل در مواد مصرفي تصفيه خانه ها – مديريت انرژي و اقدامات موثر ديگري كه به با تلاش و همت مضاعف مي توانيم به اين مهم بپردازيم ، اشاره نمودند و خاطرنشان نمودند كه در صورتي كه هزينه هاي تامين آب كاهش پيداكند و از قيمت تمام شدهي آب كاسته شود مي توانيم از عايدات آن در جهت اصلاح شبكه ها و كاهش پرت آب – به ثمررسيدن سريعتر پروژه ها و حتي رسيدگي بخ وضعيت پرسنل نيز بهتر ميسر مي شود.

رحيمي فر افزود:در سالي كه گذشت اين شركت موفقيتهاي چشمگيري را داشت كه از جمله مي توان به عدم قطعي آب در سطح استان (مگر در موارد استثناء و غيرمترقبه ) – كسب مقام مديرنمونه با رويكرد اصلاح الگوي مصرف در بين كليه شركتهاي آب و فاضلاب كشور– كسب رتبه عالي در جشنواره شهيد رجائي –كسب رتبه خوب در مبحث 5 اس را مي توان اشاره نمود. و همچنين در خصوص پروژه ها نيز مبحث توانمندسازي حاشيه شهرها كه از پيشرفت قابل ملاحظه اي برخوردار بوده است و همچنين پروژه هاي فاضلاب به خصوص تصفيه خانه ها كه با وجود اعتبار به موقع چندين تصفيه خانه امسال به بهره برداري خواهد رسيد. و ديگر كارهائي كه كه به جهت ضيقه وقت نمي توان برشمرد.

ايشان در ادامه به موضوع مهم مديريت مصرف آب پرداختند و خاطرنشان نمودند در سال گذشته اقدامات مفيد و موثري صورت پذيرفت اما جاي كار بسيار هست و همگان موظفند با عزم جدي در جهت تحقق هر چه بيشتر اين مهم گامهاي موثري را بردارند . كه حتي مي توانيم با اقدامات هرچند كوچك از جمله پيگيري به موقع شكستگي ها –اطلاع رساني سريع حوادث –موضوع مهم انشعابات غير مجاز و گزارش به موقع آن به واحدهاي ذيربط – تذكرات منطقي به شهرونداني كه رعايت مصرف را ندارند اشاره نمود در مجموع همچون سال گذشته با عزمي ملي مي توانيم شهري آباد و بدون حتي يك روز قطعي آب را شاهد باشيم .

اين گزارش مي افزايد ايشان ضمن تاكيد بر احساس مسئوليت تك تك همكاران در قبال حفظ و صيانت از اين مايع ارزشمند ، از همكاران خواستند كه اگر احيانا"انتقاد يا پيشنهادي را در جهت بهبود امور شركت و همچنين بهبود امور پرسنل دارند به صورت حضوري و يا مكتوب مطرح نمايند تا نسبت به رفع آن به صورت قانوني و منطقي اقدام لازم صورت پذيرد . كه در فضائي بسيار گرم و صميمي به اين مهم پرداخته شد.        

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x