شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب همدان:مردم مصرف آب را در روز‌هاي پاياني سال مديريت کنند

معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب همدان:مردم مصرف آب را در روز‌هاي پاياني سال مديريت کنند

--

معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: با توجه به کاهش 37 درصدي بارندگي در همدان نسبت به سال قبل، مردم بايد در روزهاي پاياني سال مصرف آب را مديريت کنند.
سيدهادي حسيني‌بيدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ضمن فرا رسيدن سال نو و مصرف بالاي آب در منازل اظهار داشت: با فرا رسيدن سال جديد به رسمي که از قبل عادت بوده، مردم خانه‌تکاني مي‌کنند.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه بارندگي امسال نسبت به سال قبل 37 درصد کاهش داشته و نسبت به بلندمدت 28 درصد کاهش بارندگي داشته‌ايم از مردم مي‌خواهيم که از مصرف بي‌رويه آب در اين ايام خودداري کنند.
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه اميدواريم در روزهاي پاياني سال شاهد بارندگي باشيم، خاطرنشان کرد: براي رهايي از بحران آب که از عدم بارش ناشي شده است، همه مردم بايد مديريت مصرف داشته باشند.
وي تصريح کرد: همکاران ما در شرکت آبفاي استان تلاش شبانه‌روزي دارند که آب مطمئني را توزيع کنند تا در اختيار مردم شريف استان گذاشته شود و به اين ترتيب قطعي نداشته باشيم.
حسيني‌بيدار با بيان اينکه سقايي آب استان وظيفه شرکت آبفاست، افزود: اميدواريم مردم نيز ما را کمک و ياري دهند تا کمبود بارش‌ها را با مديريت مصرف مشترکان مديريت کنيم.
وي با بيان اينکه مردم در اين ايام براي شست‌وشو در صورت دارا بودن چاه از آب شرب استفاده نکنند، عنوان کرد: مردم با استفاده از چاه‌هاي آب منازل در شست‌وشو مي‌توانند، کمک‌کننده به مسئله کاهش مشکل بي‌آبي باشند.
معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکيد بر اينکه مردم شست‌وشوي فرش‌ها را به قاليشويي بسپارند، ابراز داشت: مشترکان مي‌توانند از جارو براي تميز کردن درب منازل و حياط استفاده کنند و از آب شرب براي آبياري فضاي سبز منزل استفاده نکنند.
وي با بيان اينکه اسفندماه جاري قطعاً قطعي آب نخواهيم داشت، گفت: شرکت آبفاي استان تمام توان خود را براي توليد آب قرار داده و براي مديريت آب شيفت‌هاي شبانه‌روزي گذاشتيم تا به نحو احسن خدمات‌رساني کنيم.
حسيني‌بيدار با بيان اينکه از دي ماه خود را براي مديريت آب آماده کرديم، افزود: در اين مدت تلاش کرديم، چاه‌هايي که مشکل داشتند، تعمير کنيم و در نگهداري آن کوشا باشيم و با تمام ظرفيت براي مردم استان آب توليد کنيم.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر سه هزار ليتر در ثانيه آب توليد مي‌کنيم، بيان داشت: هم‌اکنون پشت سد اکباتان 12 ميليون متر مکعب آب وجود دارد که مديريت اين ميزان آب، کمک مردم را مي‌طلبد که اگر چنين باشد، تابستان را به خوبي سپري مي‌کنيم.

 


 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x