شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
كويرنوردي کارکنان شرکت آب در دل کوير ي در استان سمنان

كويرنوردي کارکنان شرکت آب در دل کوير ي در استان سمنان

--

به مناسبت هفته ي کار و کارگرجمعي از کارکنان شرکت آبفاي استان همدان در يک اردوي دو روزه کوير خارتوران در استان سمنان را درنورديدند.
به گزارش کميته ورزش شرکت، تعداد 27 نفر از کارکنان خانم و آقا شاغل در اين شرکت روز چهارشنبه 4/2/92 به استان سمنان عزيمت نموده و روز جمعه 8 عصر بازگشتند.
به نقل از اين گزارش اين اردوي دو روزه ساعت 5 صبح روز پنج شنبه حرکت خود را به مناطق کويري در استان سمنان آغاز کرد و در منطقه ي کويري بسيار زيبا و حفاظت شده پياده روي نمودند. دراين اردو تعدادي از همکاران شرکت آبفاي استان سمنان و محيط بانان آن منطقه راهنماي ما بودند.
لازم به ذکر است در اين منطقه يک يوزپلنگ و تعدادي گورخر آسيايي و گونه هاي متنوع جانوري ديگر که در آسيا رو به انقراض مي باشد نگهداري مي شد که نزديک مشاهده گرديد همچنين اين منطقه ي کويري از پوشش گياهي بسيار متنوع و مناسبي برخوردار بود که در طب گياهي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. قابل توجه اينکه اين منطقه توريستي بوده و همه ساله از کشورهاي آسيائي و اروپائي از اين منطقه بازديد مي نمايند.
همچنين در اين روز به ياد ماندني از روستايي به نام قلعه بالا با قدمت بسيار زياد که  در زمره آثار تاريخي اين استان مي باشد نيز بازديد به عمل آمد. سپس بعد از پايان کويرنوردي به شهرستان زيباي شهميرزاد رفته و از زيبايي هاي اين منطقه فوق العاده و خوش آب و هوا نيز بهره مند گرديديم.
يکي از نکات قابل توجه در اين استان تنوع اقليم بوده و در در کنار کوير زيبا و خشک شاهد مناطق بسيار خوش آب و هوا و خنک مايل به سرد بوديم.
شايان ذکر است همکاراني که در اين اردو حضور داشتند خواستار انعکاس پيام تقدير و تشکر خود از مديريت محترم عامل به جهت مساعدتهاي ايشان با اين اردو بوده اند. و بدين و سيله مراتب قدرداني خود را از آقاي مهندس عزالدين اعلام مي داريم.آز خداوند منان براي ايشان و خانواده ي محترم صحت و سلامتي آرزومنديم.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x