شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون امور مشترکين آب و فاضلاب همدان:مشترکان پرمصرف آب همدان شناسايي مي‌شوند.

معاون امور مشترکين آب و فاضلاب همدان:مشترکان پرمصرف آب همدان شناسايي مي‌شوند.

--

معاون امور مشترکين آب و فاضلاب همدان گفت: مشترکان پرمصرف آب همدان شناسايي مي‌شوند تا راهکارهايي براي کاهش مصرف در اين مراکز از سوي شرکت آبفا ارائه شود.
سعيد عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره نامگذاري سال جاري به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي اظهار کرد: نامگذاري سال 92 به عنوان حماسه اقتصادي را مي‌توان در همه زمينه‌ها جامه عمل پوشاند.
وي با اشاره به طرح شرکت آب و فاضلاب که اقداماتي مبني بر مصارف بهينه انشعابات آب غير خانگي انجام مي‌دهد، افزود: با توجه به اينکه صورتحساب‌هايي که ما صادر مي‌کنيم معمولاً دست مديران ارشد سازمان‌ها نرسيده و به دست امور خدمات و يا مدير امور اداري رفته و پرداخت مي‌شود، لزوم اطلاع‌رساني از مصارف آب به مديران احساس شد.
معاون امور مشترکين آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه اين شرکت اقدام به شناسايي مشترکان پرمصرف کرده، بيان داشت: اين شرکت پس از شناسايي مشترکان پرمصرف، با مراجعه به محل،تجربيات شرکت را در جهت اصلاح و صرفه‌جويي آب را در جلسه اي حضوري با آنها مطرح مي‌کند.
وي با اشاره به روش تشخيص کنتور سالم از ناسالم ادامه داد: از مشترکان تقاضامنديم که مصارف شبانه خود را اندازه‌گيري کنند به طوري که زماني از شب که کمترين استفاده از آب را دارند، ميزان مصرف را اندازه بگيرند که در صورت شماره انداختن، کنتور خراب است.
عبدالله‌زاده اضافه کرد: در برخي ادارات که براي امور سرمايشي و گرمايشي از چيلر استفاده مي‌کنند راه‌هاي صرفه‌جويي را در اختيار ادارات قرار داده و با بازديدهايي که از تأسيسات آنها داريم سعي مي‌کنيم بر حسب موجود راهنمايي‌هايي را در اختيار آنها قرار دهيم.
وي خاطرنشان کرد: شرکت آبفا قبل از هدفمندي يارانه‌ها اطلاعاتي را از مشترکان به منظور شناسايي و درج ظرفيت قراردادي مشترکان جمع‌آوري کرد و مشترکان پرمصرف مانند آموزش و پرورش، بيمارستان‌ها و دانشگاه‌ها را که قبلاً مشاور در کشور آن را مطالعه کرده بود و ظرفيت استاندارد مشترکان غير خانگي را مشخص کرده بود، به آنها اطلاع‌رساني مي‌شود.
معاون امور مشترکين آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه از مشترکان پرمصرف خواستيم اطلاعات مصارف 10 روزه خود را به ما بدهند، افزود: با ارسال اطلاعات مصارف 10 روزه مشترکان پرمصرف به شرکت آبفا، ما اطلاعات مصرفي آنها را بررسي  مي‌کنيم و همکاران تجربياتي که در بحث استفاده از تأسيسات سرمايش و گرمايش را دارند به آنها ارائه مي‌دهند.
وي از اعلام آمادگي شرکت آبفا براي در اختيار گذاشتن قطعات کاهنده مصرف براي مشترکان پرمصرف خبر داد و اظهار کرد: تاکنون شرکت آبفا به چهار بيمارستان که از مصرف بالايي برخوردارند، مراجعه کرده که مديران آنها با استقبال از راهکارهاي مديريت مصرف در اين مراکز استقبال کرده‌اند.
   

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x