شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
ادارات پر مصرف به مردم معرفي مي شوند

ادارات پر مصرف به مردم معرفي مي شوند

--


مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان همدان گفت : دستگاه هاي اجرايي و ادارت پر مصرف آب در صورت ادامه روند مصرف بيش از قراداد خود ضمن قطع انشعاب به مردم شهر معرفي خواهند شد.
مهندس مرتضي عزالدين  در گفت و گو با واحد مركزي خبر اعلام كرد با توجه به اينكه امسال 34 در نسبت به سال قبل كاهش بارش باران و نزولات آسماني در شهر همدان را داريم حجم آب ذخيره شده در پشت سد اكباتان 20 ميليون متر مكعب كمتر از سال قبل است و بدليل برداشت آب كشاورزي از چاههاي بهار اين شركت با افت دبي چاههاي استحصالي روبرو است كه در اين صورت باروند مصرف فعلي توسط بعضي از مشتركين پر مصرف و ادارات كمبود آب جدي است و بايد همه مردم در رعايت الگوي مصرف به ما كمك كنند.
ايشان ضمن انتقاد از بعضي از دستگاه هاي اجرايي استان گفتند : بعضي از ادارات تا 4 برابر ظرفيت قراردادي خود آب مصرف مي كنند كه البته به مديران و مسئولين تاسيسات اين ادارات بصورت چهره به چهره تذكرات لازم داده شده است اما در صورتي كه اين مصارف كاهش پيدا نكند به ناچار انشعاب آب آنها قطع و به مردم معرفي خواهند شد.
هم چنين مدير عامل شركت آبفاي استان همدان افزود : با توجه به اينكه گرماي تابستان امسال 2 درجه گرمتر از سال قبل بوده در بخش خانگي 75 درصد مردم الگوي مصرف را رعايت مي كنندو جاي تشكر دارد و حدود 1500 اشتراك هم وجود دارد كه 3 برابر ظرفيت قراردادي استفاده مي كنند كه انشعاب آنها هم قطع خواهد شد و وصل مجدد منوط به تعهد كتبي مي باشد .
مهندس عزالدين رييس هيئت مديره آبفا در پايان ضمن تشكر از مشتركيني كه در مصرف آب توجه و دقت مي كنند تا تابستان امسال را بدون جيره بندي پشت سربگذاريم از مسئولين استان خواست تاهرچه سريعتر پروژه اتصال آبرساني از سد تالوار را به نتيجه برسانند تا همچنان اين شركت بتواند خدمات خود را به همشهريان عزيز ادامه دهد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x