شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
نيترات آب همدان در حد استاندارد است

نيترات آب همدان در حد استاندارد است

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: ميزان نيترات موجود در آب همدان در حد استاندارد است.
مرتضي عزالدين در گفتگو با خبرنگار "همدان نيوز"، افزود: نيترات در بيشتر آب‌ها وجود داشته و بالطبع در همدان نيز وجود دارد.
وي گفت: سلامت آب شرب از طريق 3 مرکز يعني آبفا، مرکز بهداشت و استاندارد کنترل شده و آزمايش‌ها نشان مي‌دهد ميزان نيترات موجود در آب همدان در حد استاندارد است.
وي در ادامه به تعديل فشار آب در شهر همدان اشاره کرد و گفت: با توجه به اينکه امسال ميزان بارندگي کاهش يافته و ذخيره کمتري از آب را داريم شهروندان بايد در استفاده از آب صرفه‌جويي کنند.
عزالدين افزود: براي اينکه در روزهاي آينده مشکلي رخ ندهد فشار آب را تعديل کرديم، اما هنوز برنامه جيره‌بندي اجرا نشده است و قطع آب در برخي نقاط شهر در روز چهارشنبه به دليل شكستگي خطوط انتقال بود که مشکل حل شد.
وي بر مصرف بهينه تاکيد کرد و گفت: چنانچه مي‌خواهيم تابستان را بدون قطع آب پشت سر بگذاريم بايد در مصرف آب دقت و صرفه‌جويي کنيم.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x