شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
در هفته دولت،۷۵ پروژه در بخش آبفاي همدان به بهره‌برداري مي‌رسد

در هفته دولت،۷۵ پروژه در بخش آبفاي همدان به بهره‌برداري مي‌رسد

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در هفته دولت ۷۵ پروژه در بخش آب و فاضلاب به بهره‌برداري مي‌رسد.
مرتضي عزالدين در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به افتتاح پروژه‌هاي هفته دولت در همدان اظهار کرد: 75 پروژه‌ آبفا در بخش آب و فاضلاب با مبلغي معادل 26 ميليارد و 300 ميليون تومان افتتاح مي‌شود.
وي تصريح کرد: افتتاح پروژه‌هاي آب و فاضلاب در هفته دولت در بخش‌هاي احداث تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب، اصلاح و توسعه شبکه آب، حفر و تجهيز چاه‌ها و پروژه‌هاي برق رساني و مهندسي مجدد در چاه‌ها است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان پروژه تصفيه‌خانه فاضلاب شهر تويسرکان عمده پروژه اين هفته به شمار مي‌رود، افزود: مطالعات از سال 72 توسط شرکت مهندسان موجاب آغاز شد و سال شروع طرح سال 85 براي جمعيت حدود 100 هزار نفر پيش‌بيني شده بود.
وي حجم فاضلاب براي تويسرکان را 24 هزار 250 متر مکعب در شبانه‌روز عنوان کرد و افزود: اين پروژه با روش لاگون‌هاي هوادهي و روش لجن فعال عمل تصفيه را انجام مي‌دهد.
عزالدين با بيان اينکه مطالعات پروژه 100 درصد انجام شده است، خاطرنشان کرد: 80 هکتار از زمين تصفيه‌خانه تملک شده و خط انتقال آن 100 درصد انجام شده است.
وي با اشاره به اينکه شبکه‌هاي اصلي و فرعي در مجموع 61 کيلومتر کار شده است، ابراز داشت: هزينه‌هاي اجرا شده در طرح 11 ميليارد تومان است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در پايان تکميل شبکه‌هاي فاضلاب را تا سال 95 پيش‌بيني کرد و گفت: اعتبار سال 92 يک ميليارد و 450 ميليون تومان پيش‌بيني شده است.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x